For vi som får babyer i juni så kan vi kanskje ikke bade til sommern da eller? For skal man ikke vente 6 uker etter fødsel med å bade? Jeg eeeeelsker å bade, så det blir isåfall litt kjedelig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du kan vel uansett ikke bade før renselsen er ferdig, og det kan jo ta sin tidFor vi som får babyer i juni så kan vi kanskje ikke bade til sommern da eller? For skal man ikke vente 6 uker etter fødsel med å bade? Jeg eeeeelsker å bade, så det blir isåfall litt kjedelig..
Trodde det bare var frem til renselsen var ferdig jeg..For vi som får babyer i juni så kan vi kanskje ikke bade til sommern da eller? For skal man ikke vente 6 uker etter fødsel med å bade? Jeg eeeeelsker å bade, så det blir isåfall litt kjedelig..
Renselsen varer ca 6 uker. Men så fort den er ferdig kan vi badeTrodde det bare var frem til renselsen var ferdig jeg..
Hahaha der kan du se hvor mye man husker fra svangerskap til svangerskapRenselsen varer ca 6 uker. Men så fort den er ferdig kan vi badeså vi får satse på en varm august
![]()