Bading

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
For vi som får babyer i juni så kan vi kanskje ikke bade til sommern da eller? For skal man ikke vente 6 uker etter fødsel med å bade? Jeg eeeeelsker å bade, så det blir isåfall litt kjedelig..

For vi som får babyer i juni så kan vi kanskje ikke bade til sommern da eller? For skal man ikke vente 6 uker etter fødsel med å bade? Jeg eeeeelsker å bade, så det blir isåfall litt kjedelig..
Trodde det bare var frem til renselsen var ferdig jeg..

Jeg er glad jeg har en unnskyldning til å holde meg på land :P

Hvorfor skal man egentlig ikke bade før den er ferdig? skulle tro det bare var bra med litt saltvann :wacky:

Jeg er så heldig jeg blør i 5 uker.. Så noen dager pause og så kommer mensen.. Regelmessig.. Såe.. Blir ikke mye bading.. Ikke har jeg lyst heller. Bader ikke i Norge.. Alt for kaldt

Hatt relativt kort renselse med mine to første så satser på litt bading i slutten av juli:)

Tror ikke det er så alt for lurt å bade i sjøen også med tanke på brystbetennelse :confused: En skal jo til og med være forsiktig med å stå forran kjøleskapet for lenge når det er åpen :p Sjøen er ikke akkurat så varm her i landet, så jeg tror jeg står over denne sommeren ;)

Back
Topp