Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker ikke noe særlig på dagtid hvis jeg bader, men på kveldene kjenner jeg at jeg føler ubehag og blir kvalm. Takk Gud for aircondition på stua <3Skulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første![]()
Jeg blir kvalm og får hodepine hvis jeg er mye i solen, selv om jeg drikker mye. Det har gått greit når vi har vært i båt, for da blåser det slik at solen ikke føles like intens.Skulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første![]()
For meg så hjelper det veldig å bade på kvalmen!Skulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første![]()
Jeg var en dag på stranda for 1 1/2 uke siden, og ble kjempe dårlig fler dager i ettertid. Ikke for å skremme deg, til meg handlet det også om for lite drikke som gjorde det verre. Hadde et par dager før også en tur og vi lå da i skyggen og det var kaldere. Opplevde da det å værende stranda som godtSkulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første![]()