Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker ikke noe særlig på dagtid hvis jeg bader, men på kveldene kjenner jeg at jeg føler ubehag og blir kvalm. Takk Gud for aircondition på stua <3Skulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første
Jeg blir kvalm og får hodepine hvis jeg er mye i solen, selv om jeg drikker mye. Det har gått greit når vi har vært i båt, for da blåser det slik at solen ikke føles like intens.Skulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første
For meg så hjelper det veldig å bade på kvalmen!Skulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første
Jeg var en dag på stranda for 1 1/2 uke siden, og ble kjempe dårlig fler dager i ettertid. Ikke for å skremme deg, til meg handlet det også om for lite drikke som gjorde det verre. Hadde et par dager før også en tur og vi lå da i skyggen og det var kaldere. Opplevde da det å værende stranda som godt så kan godt være pga stranda.Skulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første