Bader dere?

Skulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første:)

Har badet i sjøen ja, deilig det. Merker godt at jeg blir fortere brun (og brent).

22.02.2015 ♡

Skulle skrive på en annen tråd: jaja, relevant her og: Merker dere noe på kvalmen om dere er mye i sola? Jeg ble dårligere i går (konstant kvalm, og vært sånn i dag og) var på stranda noen timer i går ellers gjorde jeg lite annerledes enn vanlig, er så usikker på om det var derfor og på om det er lurt med flere stranddager med det første:)
Merker ikke noe særlig på dagtid hvis jeg bader, men på kveldene kjenner jeg at jeg føler ubehag og blir kvalm. Takk Gud for aircondition på stua <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blir kvalm og får hodepine hvis jeg er mye i solen, selv om jeg drikker mye. Det har gått greit når vi har vært i båt, for da blåser det slik at solen ikke føles like intens.

Fra mobil.

Selvfølgelig bader jeg! Sjø, vann, basseng! U name it! Denne varmen hadde vært uutholdelig om ikke! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

For meg så hjelper det veldig å bade på kvalmen!

♡ Februar 2015 ♡

Åja bada for første gang på tirsdag hadde drømt om å hoppe uti et kaldt vann hele natten siden det var så varmt :p

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Jeg var en dag på stranda for 1 1/2 uke siden, og ble kjempe dårlig fler dager i ettertid. Ikke for å skremme deg, til meg handlet det også om for lite drikke som gjorde det verre. Hadde et par dager før også en tur og vi lå da i skyggen og det var kaldere. Opplevde da det å værende stranda som godt:) så kan godt være pga stranda.

Ligger i sjøen mye av dsgen nå på ferie. Ja, blitt ganske brun, men er jo mye ute også da!

Sent from my iPad using BV Forum

Badet i sjøen igår. Idag har vi kost oss i bassenget <3 deilig nå i sommer varmen! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg tok årets første bad i kveld. Vi dro på spontan badetur. Måtte innom og kjøpe bikini og badeshorts på halv pris samt to badehåndklær på halv pris siden vi ikke var hjemme da vi bestemte oss for å dra. Begge ungene storkoste seg i vannet. Fikk litt dårligsamvittighet for at minsten aldri har bada i basseng eller i sjø før vi tok et sjøbad i dag. Formen har vært litt dårlig, og jeg orket ikke mens mannen min var bortreist i to uker..

Jeg bader ikke, men det er mest fordi jeg ikke liker å bli våt hverken i hår eller kropp utenom når jeg dusjer i dusjen. Reiser på ferie til utlandet i neste uke, det er mulig jeg kommer til å vasse litt i havet. Håper det, for egentlig er det jo verdens beste følelse! Heia særheten.. :angel12

Back
Topp