Badekar

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jeg ønsker i utgangspunktet å bruke badekar som smertelindring og evt føde det også. Noen som har gjort det før? Bruker man bikini (topp)? Eller naken?

Jeg brukte badekar som smertelindring med nr 1. Ønsket vannfødsel, men fikk ikke det pga at de måtte feste sånna elektroder(?!) på hodet hans.

Hadde bare på meg bh og sånn nettingtruse tror jeg, var ikke så nøye på det akkurat da :p haha

Jeg var oppi badekaret med nr. 1 og det var veldig godt syns jeg.
Kunne også føde oppi der om jeg ville, men valgte føde i seng.

Jeg var helt naken oppi.

Jeg har født i badekar og anbefaler det virkelig!
Jeg var naken hele tiden jeg, tenkte ikke på det overhode :P

Jeg var naken hele tiden jeg, tenkte ikke på det overhode :p

med nr.1 elr nr. 2?

Kunne du fortalt mer om hvordan det var å føde oppi der. Jeg fikk nemlig tilbudet om det sist, men så takket jeg nei. Vet ikke hvorfor egentlig...ble fødsel i seng.
Var dog lenge oppi badekaret og det var godt.

med nr.1 elr nr. 2?

Kunne du fortalt mer om hvordan det var å føde oppi der. Jeg fikk nemlig tilbudet om det sist, men så takket jeg nei. Vet ikke hvorfor egentlig...ble fødsel i seng.
Var dog lenge oppi badekaret og det var godt.

med nr 2 :) Drømmefødsel! Følte jeg hadde full kontroll :) Alt var så rolig, jordmor sjekket med doppler innimellom bare og alt var fint. Da jeg begynte å få trykketrang sa jordmor bare at når jeg fikk det var det som regel klart så da kunne jeg bare begynne å presse og det tok ikke så lang tid før han kom ut! Fikk han opp på magen og sambo klippet navlesnoren. Håper jeg kan føde i badekar nå også :) Jeg fikk både lengre pause mellom riene og kortere rier av vannet (før jeg kom oppi hadde jeg mange som var sammenhengende nesten uten pause), men de ble IKKE mindre effektive, det som var så bra :) Hadde ikke smertestillende

med nr 2 :) Drømmefødsel! Følte jeg hadde full kontroll :) Alt var så rolig, jordmor sjekket med doppler innimellom bare og alt var fint. Da jeg begynte å få trykketrang sa jordmor bare at når jeg fikk det var det som regel klart så da kunne jeg bare begynne å presse og det tok ikke så lang tid før han kom ut! Fikk han opp på magen og sambo klippet navlesnoren. Håper jeg kan føde i badekar nå også :) Jeg fikk både lengre pause mellom riene og kortere rier av vannet (før jeg kom oppi hadde jeg mange som var sammenhengende nesten uten pause), men de ble IKKE mindre effektive, det som var så bra :) Hadde ikke smertestillende

Okei, så flott fødsel.
Her var jeg i badekaret til jeg hadde full åpning. Så ble også sjekket jevnlig med doppler mens jeg lå i badekaret. Du bare lå bakoverlent i badekaret da elr?

Okei, så flott fødsel.
Her var jeg i badekaret til jeg hadde full åpning. Så ble også sjekket jevnlig med doppler mens jeg lå i badekaret. Du bare lå bakoverlent i badekaret da elr?

Lente meg litt frem tror jeg akkurat da jeg hadde pressrier og det var et håndtak på veggen jeg holdt i :)

Jeg brukte badekar som smertelindring med nr 1. Ønsket vannfødsel, men fikk ikke det pga at de måtte feste sånna elektroder(?!) på hodet hans.

Hadde bare på meg bh og sånn nettingtruse tror jeg, var ikke så nøye på det akkurat da :p haha
Ja, man vet jo aldri hvordan det blir, så får bare ta det som det kommer :) kanskje du får vannfødsel denne gangen? Tar med en ekstra BH/bikini jeg ;)

Jeg var oppi badekaret med nr. 1 og det var veldig godt syns jeg.
Kunne også føde oppi der om jeg ville, men valgte føde i seng.

Jeg var helt naken oppi.
Så bra du likte det! Kanskje du kan føde der denne gangen? Jeg har ikke bestemt meg enda, men hvis jeg kan/får lov, så tror jeg jeg prøver :) snakka med samboeren om å føde i badekaret og hans reaksjon var "æsj!" Hahaha, akkurat som om det blir mindre æsj i en seng :P

Jeg var naken hele tiden jeg, tenkte ikke på det overhode :P
Så bra! Har skikkelig lyst til å prøve det, så håper jeg kan. Regner med å være naken jeg også. Er ikke så sjenert på det viset ;) tar med en overdel sånn i tillfellet :D

Så bra du likte det! Kanskje du kan føde der denne gangen? Jeg har ikke bestemt meg enda, men hvis jeg kan/får lov, så tror jeg jeg prøver :) snakka med samboeren om å føde i badekaret og hans reaksjon var "æsj!" Hahaha, akkurat som om det blir mindre æsj i en seng :p

Rare disse mennene, for min sier det samme nemlig;)

Ja, jeg tenker jeg vil det denne gangen. Må jo uansett ta det som det kommer, og se hva jeg føler for der og da. Sist takket jeg jo nei, og skjønner egentlig ikke hvorfor:P

Rare disse mennene, for min sier det samme nemlig;)

Ja, jeg tenker jeg vil det denne gangen. Må jo uansett ta det som det kommer, og se hva jeg føler for der og da. Sist takket jeg jo nei, og skjønner egentlig ikke hvorfor:P
Det var sikkert riktig for deg den gangen :) jeg har jo ikke født før, men regner med instinkt er viktig når man skal igjennom dette :P
Kanskje det blir riktig denne gangen?

Jeg ønsker i utgangspunktet å bruke badekar som smertelindring og evt føde det også. Noen som har gjort det før? Bruker man bikini (topp)? Eller naken?
Jeg var naken, men forstår godt om man ønsker BH/bikini på.

Kan man føde i vann hvis man har veneflon?

Jeg lå i badekaret helt til jeg fikk pressrier sist, men da ville jordmora at jeg skulle oppi senga. Aner ikke hvorfor, og det irriterer meg at jeg ikke bare nekta å gå opp! De hadde ihvertfall aldri fått meg opp derifra om jeg nekta :D haha!
Det var helt jævlig å gå fra badekaret og bort til senga! Velta meg oppi på siden, og ble liggende slik til ungen var ute! Denne gangen har jeg mest lyst å føde i badekar. Og jeg kan sverge på at de ikke får meg opp før ungen er ute! :D

Så bra du likte det! Kanskje du kan føde der denne gangen? Jeg har ikke bestemt meg enda, men hvis jeg kan/får lov, så tror jeg jeg prøver :) snakka med samboeren om å føde i badekaret og hans reaksjon var "æsj!" Hahaha, akkurat som om det blir mindre æsj i en seng :p

hehe her kom det ikke noe "gugg" før ungen kom ut og da skylte vi av oss og gikk opp uansett :) Syns ikke det var ekkelt! Fokuserte på ganske andre ting :P

Så bra! Har skikkelig lyst til å prøve det, så håper jeg kan. Regner med å være naken jeg også. Er ikke så sjenert på det viset ;) tar med en overdel sånn i tillfellet :D

skader jo ikke å ta det med, så ser du bare hva du føler for der og da :)

Back
Topp