Badebombe - hva legger dere i det ordet?

En tråd i 'Klær, sko, mote, velvære, hudpleie og kosmetikk' startet av Kakemonster88, 28 Des 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Vi var og kjøpte det jeg trodde skulle være en badebombe igår, i en lekebutikk.

Mannen min leste på den istad og der står det ettertrykkelig at den ikke skal brukes i badekar (skal bruse i en bolle) og at det kan være skadelig å få i seg! Ser at den er reklamert som badebombe på hjemmesiden deres også (i tillegg til i butikken), og kundeservice kunne ikke svare, da riktig avdeling har julefri.

Så da lurer jeg på; hva legger dere i ordet badebombe og hvor mener dere en badebombe skal brukes?

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg trodde en badebombe var en slags stor brusetsblett til å ha i badekaret.

• Enig Enig x 9
  3. Skjermtrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Jeg har fått mange badebomber i kalenderen opp gjennom årene. Samtlige har vært beregnet til å putte i badekaret og skape god lukt og farge mens du bader.

• Enig Enig x 1
  4. Kengu Forumet er livet VIP

Til å bruke i badekar

5. Cosacita Forumet er livet

Badebombe er vel noe man har i badekaret :p

6. Petronellus Elsker forumet Junilykke2018

I badekaret? Kjøpte en tre pack fra rituals og jeg leste bakpå.. stod ingenting så jeg hev den bare oppi badekaret jeg..

7. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 Novemberlykke 2015 VIP

Det trodde jeg og. Kjøpt på apoteket og brukt i badekar

8. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Jeg trodde også de var til bruk i badekaret...

9. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Ser for meg en sånn stor ball til å ha i badekaret da ja :)

10. Førstings Elsker forumet VIP Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Badebombe er jo til badekar....

11. Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

En badebombe skal man ha når man bader altså i badekar! Ville ha klaget på det, send gjerne en mail slik at dere får ting skriftlig

• Liker Liker x 1
  12. LittleBiii Forumet er livet

Når jeg tenker badebombe, tenker jeg sånn ball med såpe som skal løse seg opp i badekaret

13. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Da er jeg ikke helt på bærtur! Kommer til å ta det videre hvis ikke jeg får tilbakemelding på onsdag som lovet! JEG hadde lest på pakken før jeg hadde puttet barnet mitt i badekaret for å være sikker på at det er trygt (gjorde ikke det i butikken, men ville gjort det hjemme før bruk), men kan jo være mange andre som har kjøpt "badebomben" som ikke hadde lest på pakka...

14. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️ Junilykke2018

Vi har mange badebomber og jeg har tatt det for gitt at de skal oppi badekaret... då dette likte jeg dårlig! Oppdater gjerne når du har fått svar. Kan du legge ut bilde av produktet?

15. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Vi har også det, men hittil bare prøvd de fra apoteket til barn :)

16. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Produktet

Vedlagte filer:

17. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️ Junilykke2018

Se der ja, denne hadde jeg nok ikke tatt for å være en badebombe, men forstår at andre kan gjøre det!

• Enig Enig x 5
  18. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Jeg ville ikke tenkt det jeg heller, hvis ikke det ettertrykkelig hadde blitt reklamert for som badebombe på skiltet på boksen med de oppi...

19. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️ Junilykke2018

Ååå, ja da er det noe helt annet! Det er ikke greit!

20. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det der er slett ingen badebombe nei, og da er et skikkelig feilmerking fra butikken.

• Enig Enig x 1

Del denne siden