Badebombe - hva legger dere i det ordet?

Jeg hadde nok ikke lest på pakken og sjekket en gang jeg:/
 
Enig med de andre her! Badebombe er til å bade med men den på bildet er det ikke, MEN hadde den blitt omtalt som badebombe hadde jeg stusset litt så skjønner godt om noen hiver den i badekaret med den markedsføringen.
 
Bare for å oppdatere litt:

Vi brukte den i en bolle med vann igår og den lukta som slo i mot meg var så grusom at jeg ville revet barnet mitt ut av badekaret hvis jeg hadde puttet badebomben i badekaret sammen med han :O

Får bare håpe ingen har puttet ungen i badekar med "badebomben"...

Spent på hva de sier hos kundeservice på onsdag!
 
Vi var og kjøpte det jeg trodde skulle være en badebombe igår, i en lekebutikk.

Mannen min leste på den istad og der står det ettertrykkelig at den ikke skal brukes i badekar (skal bruse i en bolle) og at det kan være skadelig å få i seg! Ser at den er reklamert som badebombe på hjemmesiden deres også (i tillegg til i butikken), og kundeservice kunne ikke svare, da riktig avdeling har julefri.

Så da lurer jeg på; hva legger dere i ordet badebombe og hvor mener dere en badebombe skal brukes?
Trodde det var til å ha i badekaret:eek:
 
Bare for å oppdatere litt:

Vi brukte den i en bolle med vann igår og den lukta som slo i mot meg var så grusom at jeg ville revet barnet mitt ut av badekaret hvis jeg hadde puttet badebomben i badekaret sammen med han :O

Får bare håpe ingen har puttet ungen i badekar med "badebomben"...

Spent på hva de sier hos kundeservice på onsdag!
Herregud.. nå er jeg spent på hva de svarer deg.
 
Back
Topp