Badebombe - hva legger dere i det ordet?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Vi var og kjøpte det jeg trodde skulle være en badebombe igår, i en lekebutikk.

Mannen min leste på den istad og der står det ettertrykkelig at den ikke skal brukes i badekar (skal bruse i en bolle) og at det kan være skadelig å få i seg! Ser at den er reklamert som badebombe på hjemmesiden deres også (i tillegg til i butikken), og kundeservice kunne ikke svare, da riktig avdeling har julefri.

Så da lurer jeg på; hva legger dere i ordet badebombe og hvor mener dere en badebombe skal brukes?
 
Jeg trodde en badebombe var en slags stor brusetsblett til å ha i badekaret.
 
Jeg har fått mange badebomber i kalenderen opp gjennom årene. Samtlige har vært beregnet til å putte i badekaret og skape god lukt og farge mens du bader.
 
I badekaret? Kjøpte en tre pack fra rituals og jeg leste bakpå.. stod ingenting så jeg hev den bare oppi badekaret jeg..
 
Ser for meg en sånn stor ball til å ha i badekaret da ja :)
 
En badebombe skal man ha når man bader altså i badekar! Ville ha klaget på det, send gjerne en mail slik at dere får ting skriftlig
 
Da er jeg ikke helt på bærtur! Kommer til å ta det videre hvis ikke jeg får tilbakemelding på onsdag som lovet! JEG hadde lest på pakken før jeg hadde puttet barnet mitt i badekaret for å være sikker på at det er trygt (gjorde ikke det i butikken, men ville gjort det hjemme før bruk), men kan jo være mange andre som har kjøpt "badebomben" som ikke hadde lest på pakka...
 
Da er jeg ikke helt på bærtur! Kommer til å ta det videre hvis ikke jeg får tilbakemelding på onsdag som lovet! JEG hadde lest på pakken før jeg hadde puttet barnet mitt i badekaret for å være sikker på at det er trygt (gjorde ikke det i butikken, men ville gjort det hjemme før bruk), men kan jo være mange andre som har kjøpt "badebomben" som ikke hadde lest på pakka...

Vi har mange badebomber og jeg har tatt det for gitt at de skal oppi badekaret... då dette likte jeg dårlig! Oppdater gjerne når du har fått svar. Kan du legge ut bilde av produktet?
 
Vi har mange badebomber og jeg har tatt det for gitt at de skal oppi badekaret... då dette likte jeg dårlig! Oppdater gjerne når du har fått svar. Kan du legge ut bilde av produktet?
Vi har også det, men hittil bare prøvd de fra apoteket til barn :)
 
Produktet
 

Vedlegg

  • received_268971160460583.jpeg
    received_268971160460583.jpeg
    228,1 KB · Visninger: 87
Se der ja, denne hadde jeg nok ikke tatt for å være en badebombe, men forstår at andre kan gjøre det!
Jeg ville ikke tenkt det jeg heller, hvis ikke det ettertrykkelig hadde blitt reklamert for som badebombe på skiltet på boksen med de oppi...
 
Jeg ville ikke tenkt det jeg heller, hvis ikke det ettertrykkelig hadde blitt reklamert for som badebombe på skiltet på boksen med de oppi...

Ååå, ja da er det noe helt annet! Det er ikke greit!
 
Det der er slett ingen badebombe nei, og da er et skikkelig feilmerking fra butikken.
 
Back
Topp