Babyutstyr og diverse

Jeg klarte ikke å dy meg og bestilte møbler til barnerommet her for to uker siden. Sprinkelseng, stellebord, kommode og klesskap og en del småting som pute og dyne, sengetøy og uro. Varene kom i dag og jeg døøør etter å montere. :hilarious: :angelic: Før jeg ble gravid tenkte jeg at jeg ikke skulle være en av de som kjøpte utstyr for tidlig, men her sitter jeg, rett før jeg starter på 5.mnd, med nesten alle basics til barnerommet.:smiley-ashamed004 Flere??
Har begynt en del jeg også, men prøver å kjøpe endel brukt så har varlsinger på finn :love2 men vi har kjøpt garderobe, oppbevaringskurver, småting og fikk kjøpt en stellematte fra leander på finn :smiley-bounce012 bare fordel å gjøre klart rommet mens formen er god tenker jeg :Heartpink
 
Har begynt en del jeg også, men prøver å kjøpe endel brukt så har varlsinger på finn :love2 men vi har kjøpt garderobe, oppbevaringskurver, småting og fikk kjøpt en stellematte fra leander på finn :smiley-bounce012 bare fordel å gjøre klart rommet mens formen er god tenker jeg :Heartpink
Ja det er så masse fint en kan kjøpe brukt! Så det er helt genialt:cool14 Helt enig. :angelic:
 
Har begynt en del jeg også, men prøver å kjøpe endel brukt så har varlsinger på finn :love2 men vi har kjøpt garderobe, oppbevaringskurver, småting og fikk kjøpt en stellematte fra leander på finn :smiley-bounce012 bare fordel å gjøre klart rommet mens formen er god tenker jeg :Heartpink
Livet med barn kan jo være hektisk. Kommer an på hvor mange man har også. Men mange velger nok ikke å bruke barnerommet før barnet er 6-12 mnd eller enda senere. Jeg vil derfor hevde det ikke er noe å haste seg med. Men har man lyst har man lov
 
Back
Topp