Babyutstyr og diverse

Jeg vurderte Najell, men har også sett på Easygrow Favn, da den var litt større. Har du sett noe på den? Men jeg visste ikke at Najell hadde en versjon som var litt lenger!
Samme her.
Så i en annen tråd at om noen skulle valgt på nytt hadde de valgt easygrow over najell pga litt ekstra lommer/oppbevaring, et stormtrekk og madrassen. Vurderer den
 
Samme her.
Så i en annen tråd at om noen skulle valgt på nytt hadde de valgt easygrow over najell pga litt ekstra lommer/oppbevaring, et stormtrekk og madrassen. Vurderer den
Tror Najell også har dette tilbehøret :) De har både X modellen som er lengre, stormtrekk, bunntrekk og vanntett madrass:)
 
Tror Najell også har dette tilbehøret :) De har både X modellen som er lengre, stormtrekk, bunntrekk og vanntett madrass:)
Som er inkludert eller må kjøpes i tillegg? Tror det var dette noen andre poengterte, at det fulgte med mer ekstra på Easygrow. Men jeg vet ikke altså, var bare gjennomgående svar fra flere at de ville valgt den over Najell. Men alle med Najell virker jo uansett superfornøyd:happy:
 
Kan anbefale denne, selv om den ikke er typisk babynest. https://www.elkjop.no/product/perso...le-cocoonababy-babynest-rc25350011/RC25350011

Fikk den anbefalt av min kiropraktor som er spesialisert på baby og gravide. Hun sa denne forebygget flatt bakhode som mange barn får. Mini nr 1 sov også som en drøm i den. Det som er minus med den er at den kun kan brukes frem til mini snur seg. Men kommer til å bruke den de første fire månedene denne gangen også..
 
Som er inkludert eller må kjøpes i tillegg? Tror det var dette noen andre poengterte, at det fulgte med mer ekstra på Easygrow. Men jeg vet ikke altså, var bare gjennomgående svar fra flere at de ville valgt den over Najell. Men alle med Najell virker jo uansett superfornøyd:happy:
Nei, det må nok kjøpes i tillegg ja:) Har også sett på easygrow, men synes Najell ser mer lun og «koselig» ut. Tenker uansett å vente til black friday, da det ikke er noe hastverk ennå:happy:
 
Ser barnas hus har 20% rabatt nå. Er det flere som ikke har mottatt nyhetsbrevet med rabattkode? Jeg har ikke fått mail, og får jo da ikke brukt rabattkode heller ...
 
Jeg har allerede fått handlet inn mye. Er en person som liker å ha ting på plass og er alltid tidlig ute.
Vogn, Stellebord og matte, sprinkelseng og madrass, bedside crib, babynest, badekar, babygym og vippestol. Av de store tingene så mangler vi bare lekegrind og bilsete + adapter. Godt med tingene som er handlet. Ellers er det jo klær, gulpekluter, flasker osv. som må handles :) Tenkte jeg kunne ønske masse klær til jul :)
 
Jeg har allerede fått handlet inn mye. Er en person som liker å ha ting på plass og er alltid tidlig ute.
Vogn, Stellebord og matte, sprinkelseng og madrass, bedside crib, babynest, badekar, babygym og vippestol. Av de store tingene så mangler vi bare lekegrind og bilsete + adapter. Godt med tingene som er handlet. Ellers er det jo klær, gulpekluter, flasker osv. som må handles :) Tenkte jeg kunne ønske masse klær til jul :)
Jeg har ikke begynt :bag: :hilarious: Ikke én ting. Kanskje jeg må få meg igang snart :hilarious:
 
Back
Topp