Babyting

Septembergull15

Forelsket i forumet
Noen som har begynt å kjøpt inn noe? :) Vi har kjøpt vogn, emmaljunga edge duo. Vi har bestemt oss for å kjøpe noe nå og da for å unngå at alle utgiftene kommer i en smell :)

Har kjøpt seng og stellebord på ikea, og babybjørn vippestol. Har kjøpt på salg som har vært :)

Ikke kjøpt noe, men har det meste fra før da. Må bare kjøpe bilstol av sånne store ting :)

Hvordan er den vognen i forhold til størrelse i bil, tung å kjøre osv ?:) vurderer den vognen selv! :D
Den var ganske stor når den var klappet sammen, men den var veldig lett! Trodde den skulle være tyngre. Lett å legge sammen :)
Kjempegod å trille! Jeg tror vi kommer til å være veldig fornøyd med den vogna :)

Har det meste fra før etter en gutt, så om det blir jente må vi handle inn litt jenteklær. Trenger også bilsete, og så skal vi spandere på oss ny emmaljunga :D Da får jeg det understellet og fargene jeg vil ha :P

Har ikkje kjøpt nokon ting endå - har god tid :)

Har ikke kjøpt noe ennå til dette knøttet, men har alt av utstyr fra storesøster på 3,5 år, samt litt bonus som dukket opp etter at utstyret var utlånt til min søster da hun fikk sin jente i 2013. Ingen av oss visste kjønn før fødselen, så det aller meste av utstyr og små størrelser er kjønnsnøytralt. Likevel er jeg veldig spent på hva det blir denne gangen :)

Planlegger å kvitte oss med to billige skranglevogner og bare beholde Emmaljunga CityCross, og så kjøpe en litt ordentlig lettvogn til å ha liggende i bilen for shoppingturer, reiser osv. Har tenkt på Babyjogger city mini 4hjuls siden vi ikke liker trehjulinger. Den kan ha bilsetefestene montert samtidig med sittedelen, så jeg slipper demontere vogna for å veksle mellom bilsete og "vogn" som med emmaljunga...

Vi har de store tingene fra før av :) har kjøpt inn to bodyer og det er det. Mamma skal kjøpe babynest :)

Mangler vippestol, ny stellematte, bæresjal, babygym, bag til Mb urban jungle vogna. Om det blir gutt må vi kjøpe inn en del klær og :) også vurderer vi vugge/krybbe/kurv..

Vi har å det meste fra før, kun nytt bilsete som trengs. Kommer nok til å vente en stund med å handle inn klær osv, hvertfall til etter OUL

Ikke kjøpt noe enda, bortsett fra en body - også har svigermor kjøpt noe klær :-)
Tenker å vente til det nærmer seg, i alle fall etter OUL (som bare er 4 uker til).

Titter litt på Emmaljunga Citycross - men vil gjerne se og kjenne og trille før jeg bestemmer meg. Svigermor skal kjøpe den. Så vil pappa kjøpe litt andre ting - tripptrappstol (sånn til å montere sete på). Seng måtte jeg gi beskjed om jeg hadde bestemt meg for noe også. Lurer på om jeg får kjøpt noe selv jeg :rolleyes:

Herlig å ha så my fra før av :) vi har ingenting, så da lønner det seg for oss å ta litt nå og da :)
Vi skal ikke handle mer før etter OUL om 6 uker :)

Jeg har litt etter datteren min, men blir det gutt denne gangen, er det ikke så mye vi får brukt etter henne.
Men vi må ha alle de store tingene som vogn, bilstol, seng, stellebord osv :) men er forsatt god tid, vi har bestemt oss for vogn da <3

Vi har litt fra før, men må kjøpe ny bilstol og vogn :-)

Ikke kjøpt noe enda, bortsett fra en body - også har svigermor kjøpt noe klær :-)
Tenker å vente til det nærmer seg, i alle fall etter OUL (som bare er 4 uker til).

Titter litt på Emmaljunga Citycross - men vil gjerne se og kjenne og trille før jeg bestemmer meg. Svigermor skal kjøpe den. Så vil pappa kjøpe litt andre ting - tripptrappstol (sånn til å montere sete på). Seng måtte jeg gi beskjed om jeg hadde bestemt meg for noe også. Lurer på om jeg får kjøpt noe selv jeg :rolleyes:
Hehe, heldig med det da :p Får vel en god del av foreldrene vi og. Men de dyre tingene tror jeg vi må stå for selv gitt :p Neste innkjøp blir bilstol med base. Vurderer å kjøpe maxicosi :) Også må jeg vel kjøpe vugge etterhvert som jeg kan pusse opp og male som jeg vil til sommeren :D

Ikke kjøpt noe enda. Mest fordi jeg er i dårlig form, og vil helst titte litt i butikker før vi bestiller noe. Er jo ikke noe stress enda, men så utrolig gøy det skal bli å få litt babyting i hus <3 Med en gang formen er god skal jeg rett ut på shopping! :D

Back
Topp