Septembergull15
Forelsket i forumet
Noen som har begynt å kjøpt inn noe? Vi har kjøpt vogn, emmaljunga edge duo. Vi har bestemt oss for å kjøpe noe nå og da for å unngå at alle utgiftene kommer i en smell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er den vognen i forhold til størrelse i bil, tung å kjøre osv ? vurderer den vognen selv!Noen som har begynt å kjøpt inn noe? Vi har kjøpt vogn, emmaljunga edge duo. Vi har bestemt oss for å kjøpe noe nå og da for å unngå at alle utgiftene kommer i en smell
Den var ganske stor når den var klappet sammen, men den var veldig lett! Trodde den skulle være tyngre. Lett å legge sammenHvordan er den vognen i forhold til størrelse i bil, tung å kjøre osv ? vurderer den vognen selv!
Så bra er det spnn at det er vanskeligheter å få den i bil?Den var ganske stor når den var klappet sammen, men den var veldig lett! Trodde den skulle være tyngre. Lett å legge sammen
Kjempegod å trille! Jeg tror vi kommer til å være veldig fornøyd med den vogna
Nei, det syns jeg ikke. Jeg måtte ikke lirke den i bagasjerommet neiSå bra er det spnn at det er vanskeligheter å få den i bil?
Hehe, heldig med det da Får vel en god del av foreldrene vi og. Men de dyre tingene tror jeg vi må stå for selv gitt Neste innkjøp blir bilstol med base. Vurderer å kjøpe maxicosi Også må jeg vel kjøpe vugge etterhvert som jeg kan pusse opp og male som jeg vil til sommerenIkke kjøpt noe enda, bortsett fra en body - også har svigermor kjøpt noe klær
Tenker å vente til det nærmer seg, i alle fall etter OUL (som bare er 4 uker til).
Titter litt på Emmaljunga Citycross - men vil gjerne se og kjenne og trille før jeg bestemmer meg. Svigermor skal kjøpe den. Så vil pappa kjøpe litt andre ting - tripptrappstol (sånn til å montere sete på). Seng måtte jeg gi beskjed om jeg hadde bestemt meg for noe også. Lurer på om jeg får kjøpt noe selv jeg