Septembergull15
Forelsket i forumet
Noen som har begynt å kjøpt inn noe?
Vi har kjøpt vogn, emmaljunga edge duo. Vi har bestemt oss for å kjøpe noe nå og da for å unngå at alle utgiftene kommer i en smell 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er den vognen i forhold til størrelse i bil, tung å kjøre osv ?Noen som har begynt å kjøpt inn noe?Vi har kjøpt vogn, emmaljunga edge duo. Vi har bestemt oss for å kjøpe noe nå og da for å unngå at alle utgiftene kommer i en smell
![]()
Den var ganske stor når den var klappet sammen, men den var veldig lett! Trodde den skulle være tyngre. Lett å legge sammenHvordan er den vognen i forhold til størrelse i bil, tung å kjøre osv ?vurderer den vognen selv!
![]()
Så braDen var ganske stor når den var klappet sammen, men den var veldig lett! Trodde den skulle være tyngre. Lett å legge sammen
Kjempegod å trille! Jeg tror vi kommer til å være veldig fornøyd med den vogna![]()
Nei, det syns jeg ikke. Jeg måtte ikke lirke den i bagasjerommet neiSå braer det spnn at det er vanskeligheter å få den i bil?
Hehe, heldig med det daIkke kjøpt noe enda, bortsett fra en body - også har svigermor kjøpt noe klær
Tenker å vente til det nærmer seg, i alle fall etter OUL (som bare er 4 uker til).
Titter litt på Emmaljunga Citycross - men vil gjerne se og kjenne og trille før jeg bestemmer meg. Svigermor skal kjøpe den. Så vil pappa kjøpe litt andre ting - tripptrappstol (sånn til å montere sete på). Seng måtte jeg gi beskjed om jeg hadde bestemt meg for noe også. Lurer på om jeg får kjøpt noe selv jeg![]()