Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns nesten jeg ser en strek, men det kan være skygge jeg ser siden det var ganske mørkt på bildet..![]()
Ser dårlig ut dette. Nå har jeg mistet alt håp om at det kan være noe denne måneden. Satser på at vi kan begynne på pp snarest mulig.
Syns nesten jeg ser en strek, men det kan være skygge jeg ser siden det var ganske mørkt på bildet..
Har snakket litt med han om det, og han sier selv han har lyst på baby, men vi prøver ikke aktivt. Akkurat nå lar vi det bare gå som det går. Ingen prevensjonsmidler. Også får vi se hva som blir resultatet. Har ikke blitt noe enda, så håper ikke vi får vanskligheter med å få barn senere... off, er så nervøs for at det ikke skal bli noe også... jeg blir gal, haha.
Du får ha en fin kveld du også og en god nattDer tror jeg tr kom. Litt rosa på papiret nå nettopp. Første gang noen sinne at den har kommet på kveldstid. Fikk noen kraftige sammentrekninger i magen tidligere i kveld. Får håpe syklusen blir mer eller mindre normal igjen nå da. Ønsker dere en fin kveld og en god natt ;-)
Er på syklusdag 9 nåSkal prøve å "legge inn aksjer" (som det så fint kalles her inne) annenhver dag frem til etter el nå
![]()
Har vel kjent på omtrent alle graviditetssymptomene i boka uten å ha vært gravid Vet nøyaktig hvordan du føler deg! Vi har nettopp begynt å prøve, men har likevel flere ganger hatt et lite håp om at det kanskje var noe på gang selv om vi har brukt prevensjonHar vel kjent på omtrent alle graviditetssymptomene i boka uten å ha vært gravid
Jeg har hatt lyst på barn lenge, og tankene og ønsket kan virkelig være altoppslukende noen ganger! Håper spiren sitter raskt for oss begge
![]()
Vi har prøvd Concieve Plus et par ganger denne syklusen, samt at jeg har drukket Solvipect fra siste mensdag og frem til eggløsning. Vet ikke om det hjelper, men verdt å prøve![]()