Babysyk

acae15cc6c6c7f16d9784e3f26e822b1

Ser dårlig ut dette. Nå har jeg mistet alt håp om at det kan være noe denne måneden. Satser på at vi kan begynne på pp snarest mulig.

acae15cc6c6c7f16d9784e3f26e822b1

Ser dårlig ut dette. Nå har jeg mistet alt håp om at det kan være noe denne måneden. Satser på at vi kan begynne på pp snarest mulig.
Syns nesten jeg ser en strek, men det kan være skygge jeg ser siden det var ganske mørkt på bildet..

I dag er jeg så trøtt, og jeg har så vondt i hodet at jeg ikke orker å ta en test en gang. Tror jeg går å legger meg, og leser litt rundt i forumet til jeg sovner :p

Har snakket litt med han om det, og han sier selv han har lyst på baby, men vi prøver ikke aktivt. Akkurat nå lar vi det bare gå som det går. Ingen prevensjonsmidler. Også får vi se hva som blir resultatet. Har ikke blitt noe enda, så håper ikke vi får vanskligheter med å få barn senere... off, er så nervøs for at det ikke skal bli noe også... jeg blir gal, haha.

Vi sluttet på prevensjon, men prøvde ikke aktivt, tenkte at "skjer det så skjer det". Begynte å snakke på å prøve når det hadde gått 3-4 mnd, men da var jeg allerede gravid gitt :)
Plutselig skjer det for deg også! :)

Der tror jeg tr kom. Litt rosa på papiret nå nettopp. Første gang noen sinne at den har kommet på kveldstid. Fikk noen kraftige sammentrekninger i magen tidligere i kveld. Får håpe syklusen blir mer eller mindre normal igjen nå da. Ønsker dere en fin kveld og en god natt ;-)

Der tror jeg tr kom. Litt rosa på papiret nå nettopp. Første gang noen sinne at den har kommet på kveldstid. Fikk noen kraftige sammentrekninger i magen tidligere i kveld. Får håpe syklusen blir mer eller mindre normal igjen nå da. Ønsker dere en fin kveld og en god natt ;-)
Du får ha en fin kveld du også og en god natt:-)

Ikke så mye som skjer på denne fronten. Jeg venter på at tr skal gi seg, og håper den ikke varer så lenge denne gangen. Hvordan går det med dere andre? :-)

Er på syklusdag 9 nå :) Skal prøve å "legge inn aksjer" (som det så fint kalles her inne) annenhver dag frem til etter el nå :)

Vet nøyaktig hvordan du føler deg! Vi har nettopp begynt å prøve, men har likevel flere ganger hatt et lite håp om at det kanskje var noe på gang selv om vi har brukt prevensjon :angelic: Har vel kjent på omtrent alle graviditetssymptomene i boka uten å ha vært gravid :p Jeg har hatt lyst på barn lenge, og tankene og ønsket kan virkelig være altoppslukende noen ganger! Håper spiren sitter raskt for oss begge ;)

Vet nøyaktig hvordan du føler deg! Vi har nettopp begynt å prøve, men har likevel flere ganger hatt et lite håp om at det kanskje var noe på gang selv om vi har brukt prevensjon :angelic: Har vel kjent på omtrent alle graviditetssymptomene i boka uten å ha vært gravid :p Jeg har hatt lyst på barn lenge, og tankene og ønsket kan virkelig være altoppslukende noen ganger! Håper spiren sitter raskt for oss begge ;)

Håper jeg også! Lykke til :-)

Oj, nå var det lenge siden jeg var her sist! Heh. Hvordan går det med folk? Babysjuken har roa seg litt, og ting er lagt litt på hylla for øyeblikket :-) vi prøver hvertfall ikke. Ha en fin lørdagskveld :-)

God morgen. Vanskelig å ikke tenke og håpe på en liten spire i løpet av noen måneder. Selvom babysjuken ikke er som den var på det verste, har jeg innerst inne et lite håp enda. 6 dager på overtid, men vet med sikkerhet at det ikke er noe nå, da vi ikke la inn aksjer denne måneden pga. Soppinfeksjon. Utrolig ubehagelig og ikke akkurat det mest fristende tidspunktet å hoppe til sengs på.

Vi har prøvd Concieve Plus et par ganger denne syklusen, samt at jeg har drukket Solvipect fra siste mensdag og frem til eggløsning. Vet ikke om det hjelper, men verdt å prøve :)

Vi har prøvd Concieve Plus et par ganger denne syklusen, samt at jeg har drukket Solvipect fra siste mensdag og frem til eggløsning. Vet ikke om det hjelper, men verdt å prøve :)

Helt vanlig solvipect hostesaft liksom? :p en gang til dagen? Hva er concieve plus da? Reseptfritt? Nysgjerrig ser du ;p

En spiseskje tre ganger daglig med Solvipect :) det er vanlig hostesaft ja, og skal visst gi mer el-slim :p Concieve Plus er et sædvennlig glidemiddel som skal gjøre det lettere å bli gravid. Tiden vil vise :p

Back
Topp