Testene er enda negative5 dager over og ingen blødning... håper den kommer snart. Lei av smertene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testene er enda negative5 dager over og ingen blødning... håper den kommer snart. Lei av smertene.
Testene er enda negative?
Jeg er litt misunnelig på deg som har tester.. Skulle gjerne tatt en selv.. Er en uke + overtid.. Testet sist på mandag
Jeg hadde sterkere tester på kvelden enn morgenen! Hadde mer konsentrert urin da enn morgenNegativ her om dagen i hvertfall. Tenkte jeg skulle teste igjen i morgen, men har litt lyst til å ta en i dag også, selv om det kanskje er litt langt ut på daglitt redd for å bli skuffet igjen, for jeg har aldri i mitt liv tatt så mange tester før som jeg har gjort nå.. men vi har jo teoretisk sett ikke startet prøvingen enda en gang, så dette må jeg vel bare forvente
![]()
Jeg hadde sterkere tester på kvelden enn morgenen! Hadde mer konsentrert urin da enn morgendu må bare prøve å ikke være for skuffet, og bare se fram til prøvingen. Da min mens har vært forsinket tidligere har jeg prøvd å dusje magen med glovarmt vann og få orgasme (har funka)
![]()
Tok en million sånne jeg også, husker jeg, og alle var negative og alt håp var ute. Så gikk det en stund og jeg skulle begynne å teste for eggløsning. Den første var klin positiv og jeg trodde ikke mine egne øyne for jeg visste det var en stund til el. Tok en graviditetstest og to streker lyste i mot meg!så det går an altså! Jeg produserer tydeligvis HCG veldig seint, så jeg fikk ikke positiv test før lenge etter ikm.
Nå sitter alle de negative testene å spiser knekkebrød og ser på Peppa Gris![]()
Tok en million sånne jeg også, husker jeg, og alle var negative og alt håp var ute. Så gikk det en stund og jeg skulle begynne å teste for eggløsning. Den første var klin positiv og jeg trodde ikke mine egne øyne for jeg visste det var en stund til el. Tok en graviditetstest og to streker lyste i mot meg!så det går an altså! Jeg produserer tydeligvis HCG veldig seint, så jeg fikk ikke positiv test før lenge etter ikm.
Nå sitter alle de negative testene å spiser knekkebrød og ser på Peppa Gris![]()
Husker ikke nøyaktig nå, det er noen år siden, men det må ha vært rundt to uker etter ikm ettersom jeg begynte med el-testing. Men helt nøyaktig hvor mange dager tør jeg ikke slå fastLurer på hvor sent positivt du testet?
Husker ikke nøyaktig nå, det er noen år siden, men det må ha vært rundt to uker etter ikm ettersom jeg begynte med el-testing. Men helt nøyaktig hvor mange dager tør jeg ikke slå fast![]()
Jeg er nå minimum 8 dager over.. Trolig 10.. Bestilt tester..
Hold meg oppdatert da![]()
Føler meg veldig gravid.. Så blir redd om jeg får negativ test. Da er noe galt..![]()
Samme her, eller jeg føler meg ikke gravid, bare annerledestør ikke å verken tro eller håpe
![]()