Babysyk

Testene er enda negative :(?

Negativ her om dagen i hvertfall. Tenkte jeg skulle teste igjen i morgen, men har litt lyst til å ta en i dag også, selv om det kanskje er litt langt ut på dag :p litt redd for å bli skuffet igjen, for jeg har aldri i mitt liv tatt så mange tester før som jeg har gjort nå.. men vi har jo teoretisk sett ikke startet prøvingen enda en gang, så dette må jeg vel bare forvente :-)

Jeg er litt misunnelig på deg som har tester.. Skulle gjerne tatt en selv.. Er en uke + overtid.. Testet sist på mandag

Jeg er litt misunnelig på deg som har tester.. Skulle gjerne tatt en selv.. Er en uke + overtid.. Testet sist på mandag

Kjøper bare billigtester på billige-tester.no, så aner ikke hvordan kvaliteten er, da. Men synes det er litt greit å ha i hus likevel, i tilfeller som dette. En liten stund lenger på overtid enn meg, du da :o Håper ting går din vei :-)

3106eccf0ece385c0ada2d25371ad5d4

Klarte ikke å dy meg, så det ble enda en blendahvit test. Jaja. Da kommer vel mensen snart da..

Negativ her om dagen i hvertfall. Tenkte jeg skulle teste igjen i morgen, men har litt lyst til å ta en i dag også, selv om det kanskje er litt langt ut på dag :p litt redd for å bli skuffet igjen, for jeg har aldri i mitt liv tatt så mange tester før som jeg har gjort nå.. men vi har jo teoretisk sett ikke startet prøvingen enda en gang, så dette må jeg vel bare forvente :-)
Jeg hadde sterkere tester på kvelden enn morgenen! Hadde mer konsentrert urin da enn morgen :) du må bare prøve å ikke være for skuffet, og bare se fram til prøvingen. Da min mens har vært forsinket tidligere har jeg prøvd å dusje magen med glovarmt vann og få orgasme (har funka) :)

Tok en million sånne jeg også, husker jeg, og alle var negative og alt håp var ute. Så gikk det en stund og jeg skulle begynne å teste for eggløsning. Den første var klin positiv og jeg trodde ikke mine egne øyne for jeg visste det var en stund til el. Tok en graviditetstest og to streker lyste i mot meg! :D så det går an altså! Jeg produserer tydeligvis HCG veldig seint, så jeg fikk ikke positiv test før lenge etter ikm.

Nå sitter alle de negative testene å spiser knekkebrød og ser på Peppa Gris :D❤️

Jeg hadde sterkere tester på kvelden enn morgenen! Hadde mer konsentrert urin da enn morgen :) du må bare prøve å ikke være for skuffet, og bare se fram til prøvingen. Da min mens har vært forsinket tidligere har jeg prøvd å dusje magen med glovarmt vann og få orgasme (har funka) :)

Tok en tidligere i dag, og den var like blendahvit som de andre dessverre. Men jeg får bare fortsette. Prøvingen har ikke startet skikkelig enda en gang, men føler allikevel jeg har holdt på en evighet :p Skjønner at dette kommer til å bli krevende om det tar lang tid :p

Tok en million sånne jeg også, husker jeg, og alle var negative og alt håp var ute. Så gikk det en stund og jeg skulle begynne å teste for eggløsning. Den første var klin positiv og jeg trodde ikke mine egne øyne for jeg visste det var en stund til el. Tok en graviditetstest og to streker lyste i mot meg! :D så det går an altså! Jeg produserer tydeligvis HCG veldig seint, så jeg fikk ikke positiv test før lenge etter ikm.

Nå sitter alle de negative testene å spiser knekkebrød og ser på Peppa Gris :D❤️

Så koselig ❤ får bare smøre meg med tålmodighet :-) enten blir den positiv, eller så kommer mensen og da er det bare å prøve igjen :-) hvor lenge måtte du vente før du fikk positiv test?

Lurer på hvor sent positivt du testet?

Lurer på hvor sent positivt du testet?
Husker ikke nøyaktig nå, det er noen år siden, men det må ha vært rundt to uker etter ikm ettersom jeg begynte med el-testing. Men helt nøyaktig hvor mange dager tør jeg ikke slå fast :)

Det er rart med det der. Det virker jo som om at folk mener det er direkte unormalt at man tester sent positivt, men leser man rundt på nett ser det jo ut som det er veldig mange som gjør akkurat det. I det ene øyeblikket øyner jeg et håp om at det kanskje er noe mer, og i det neste tenker jeg det ikke er noe og at jeg må skjerpe meg. Symptomene er fremdeles av og på, men ikke noe spesielt med kvalme og ikke ømme bryster i det hele tatt. Men andre symptomer har jo helt klart vært der, og jeg er nesten 100% sikker på at jeg har kjent en metalllignende smak i munnen 2 ganger (der jeg har lagt merke til det i hvertfall). Men det kan jo være kroppen som spiller meg et puss, og derfor er jeg så usikker. I dag er jeg 6 dager over forventet mens, og har nå hatt mensmurringer i snart 2 uker. Dette har jeg aldri opplevd før. Tidligere har mensen kommet uten symptomer på forhånd, vart en uke med grusomme smerter, også forsvunnet. Har aldri opplevd dette noen gang før..

Jeg må tisse HELE tiden, og jeg føler ikke at jeg drikker spesielt mye. Grusomt å alltid måtte på do! Ustabil mage også, så vet aldri om det er luftsmerter eller mensmurringer :o

Kvalm i dag. Kan være fordi jeg er sulten, kan være hodet som tuller med meg, kan egentlig være hva som helst. En uke over forventet mens i dag, og ingenting. Tar ingen flere tester før om et par uker, tenker jeg. Om ikke mensen kommer før da såklart. Utålmodig :/

Back
Topp