Ladida
Glad i forumet
Tusen takkHåper det flytter inn en liten mageboer hos deg snart også
![]()
Ja, håper det jeg også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHåper det flytter inn en liten mageboer hos deg snart også
![]()
Er MAX baby syk... Desverre så ble vi ikke så heldige...
Håper virkelig vi kan få det til en gang før det er for sent.
Er heldig å ha 2 fra før, så sambo har tatt dem til sine egne men kjenner syken hjah...
Første syklus dag er første dag med rødt blod (mensen) det blir da CD 1. Hvis du får El på syklus dag 14 ( CD14) så er det 14 dager etter første dag i sist mensEr det noen som kan forklare et par ting til meg? Jeg lurer litt på dette med prøveperioder og sykluser. Starter prøveperioden den dagen du ikke har mensen lenger og varer frem til mensen kommer? Eller hvordan er det? Og si jeg har en 28-dagers syklus og har eggløsning den 14. Dagen. Er det da 14 dager frem i tid fra dagen du får mensen? Jeg burde visst dette, men det gjør jeg altså ikke og jeg setter utrolig stor pris på om noen har lyst til å oppklare dette for meg:-D![]()
Jeg er og 22, samboer 25 noen dager etter terminHei alle sammenny her, så håper innlegget er lagt på rett plass.
Jeg er så utrolig babysyk, og det tar over livet mitt. Det begynner bokstavelig talt å gå meg på nervene. Blir nok ingen baby her med det første, men det går så langt at jeg til og med har en drømmebaby som dukker opp i ny og ne. Haha. Jeg sitter også konstant og leser og ser på babyklær. Noen andre som "sliter" med det samme? Hvordan roer dere ned kroppen? Må bare få det ut, føler ikke at jeg kan snakke med noen om dette akkurat nå.
Syklus starter fra første dagen i menstruasjon. Hvis du har en 28-dagers syklus som jeg hadde, så har du antakeligvis el på dag 14. Jeg hadde første dag i menstruasjonen 1 desember 2015, El var hos meg 15 desember, ikm, altså innkommende mens var 29 desember! Håper du skjønte det hehe, er litt komplisertEr det noen som kan forklare et par ting til meg? Jeg lurer litt på dette med prøveperioder og sykluser. Starter prøveperioden den dagen du ikke har mensen lenger og varer frem til mensen kommer? Eller hvordan er det? Og si jeg har en 28-dagers syklus og har eggløsning den 14. Dagen. Er det da 14 dager frem i tid fra dagen du får mensen? Jeg burde visst dette, men det gjør jeg altså ikke og jeg setter utrolig stor pris på om noen har lyst til å oppklare dette for meg:-D![]()
Første syklus dag er første dag med rødt blod (mensen) det blir da CD 1. Hvis du får El på syklus dag 14 ( CD14) så er det 14 dager etter første dag i sist mens![]()
Syklus starter fra første dagen i menstruasjon. Hvis du har en 28-dagers syklus som jeg hadde, så har du antakeligvis el på dag 14. Jeg hadde første dag i menstruasjonen 1 desember 2015, El var hos meg 15 desember, ikm, altså innkommende mens var 29 desember! Håper du skjønte det hehe, er litt komplisert
Det kan være syklusen din er litt på bærtur? Med hormonforstyrrelse så kan kroppen reagere som en graviditetFremdeles ingen mens. "Symptomene" jeg hadde er nå helt borte og nå aner jeg ikke hva som skjer, men gravid er jeg nok ikke :-/ og da hadde det vært greit om mensen kom, så vi kunne begynt på pp1.. kjøpte en clearblue digitaltest.. denne får ligge til senere tenker jeg![]()
Det kan være syklusen din er litt på bærtur? Med hormonforstyrrelse så kan kroppen reagere som en graviditet![]()
Det kan komme av alt mulig, stress, forandringer, osvSkjønner ikke hva slags hormonforstyrrelser det skulle vært nåsluttet på p-piller for halvannet år siden pga. høyt blodtrykk og fikk mensen tilbake som jeg hadde før etter noen måneder. Så ble jeg syk tidligere å mistet mensen i 3 måneder. Fikk mensen tilbake igjen forrige måned og nå er den borte igjen.. haha
![]()
Det kan komme av alt mulig, stress, forandringer, osvmen garantert ikke noe farlig
! Jeg fikk feks mensen 3 dager før forrige sommer da jeg var i syden
![]()