Babysyk

Litt av og til. Noen ganger kommer tr på tia, men har vært helt ekstremt i år.. duda?
Jeg pleier å ha imellom 30-37 dagers syklus. Denne gangen er d bare tull. Har skikkelig murringer i venstre side idag, men tappen er helt stengt. Såååååe, her sitter vi da i limboland!

Her har det altså ikke skjedd noenting. Tanta skulle kommet i dag og for 28 dager siden, men hu er ingen plass å se :p

Sikker på at du har hatt EL da? :/ det var da fryktelig sein hu tanta sku væra da :(

Nei, jeg er ikke sikker på noenting :p tar bare utgangspunkt i data fra tidligere "normale" sykluser. Så i følge kalenderen og min "normale" syklus er jeg 28 dager på overtid og skulle hatt tr igjen i dag :p

Har fått bestilt meg legetime, men der var det jo lang ventetid. Med andre ord legetime 11. november. Kø❤

Nå er det snart 2 dager over mens og ingen positiv test heller.
Kan det være håp?
Før har jeg alltid hatt regelmessig mens. Men nå er den virkelig på jordet. Pleier alltid komme før eller samme dag som ventet. Håpe håpe håpe !!!

Blir vel bare å se fødeavdelingen før jeg legger meg. Så trøtt. 29 dager på overtid. Har hatt noen relativt kraftige murringer i magen og en del utflod. Trodde tr var kommet, men det var såpass mye utflod at det nesten rant (sorry for tmi).. kanskje det nærmer seg.

Halsbrann, hodepine og magesmerter. Utrolig sliten og lei. Aner fremdeles ikke hvor jeg er i syklusen. Åååå.

Gi meg styrke. Merker at jeg sliter mye med diverse magesmerter på plasser jeg ikke visste jeg kunne ha vondt en gang. Mye murringer og en konstant følelse av at tr kommer der og da. Det kjennes ut som det renner og jeg går på toalettet. Nada. Ingenting.

Jeg er 6. Dagen etter forventet mens. Men fremdeles kun negativ test.
Når er det best å teste ?skjønner ikke dette helt ...
Føler meg ufattelig trøtt for tiden, og ekstremt følsom. Ellers som før. Skal sies at har startet i jobb etter permisjon igjen , så er jo litt kombinasjon av det også tenker jeg.

Jeg er 6. Dagen etter forventet mens. Men fremdeles kun negativ test.
Når er det best å teste ?skjønner ikke dette helt ...
Føler meg ufattelig trøtt for tiden, og ekstremt følsom. Ellers som før. Skal sies at har startet i jobb etter permisjon igjen , så er jo litt kombinasjon av det også tenker jeg.

Tester du med morgenurin?

Back
Topp