Tottelitt
Betatt av forumet
Jeg skal liksom ha eggløsning igjen nå. Blir sur av å se det i appen! Vi trenger gruppeterapiI morgen skal tr liksom komme igjen, men jeg er 27 dager på overtid, og har absolutt ingen tegn til tr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal liksom ha eggløsning igjen nå. Blir sur av å se det i appen! Vi trenger gruppeterapiI morgen skal tr liksom komme igjen, men jeg er 27 dager på overtid, og har absolutt ingen tegn til tr.
Her er tr 9 dager forsinket, mistenkte jo forskjøvet el og da hadde isåfall tr vært i dag. Murringer og hormonell, samme som på fredag. Ingen tr..... åååååååå!!!!!!!!!!! Pleier du å være ureg?
Jeg skal liksom ha eggløsning igjen nå. Blir sur av å se det i appen! Vi trenger gruppeterapi![]()
Jeg pleier å ha imellom 30-37 dagers syklus. Denne gangen er d bare tull. Har skikkelig murringer i venstre side idag, men tappen er helt stengt. Såååååe, her sitter vi da i limboland!Litt av og til. Noen ganger kommer tr på tia, men har vært helt ekstremt i år.. duda?
Jeg pleier å ha imellom 30-37 dagers syklus. Denne gangen er d bare tull. Har skikkelig murringer i venstre side idag, men tappen er helt stengt. Såååååe, her sitter vi da i limboland!
Sikker på at du har hatt EL da? :/ det var da fryktelig sein hu tanta sku væra daHer har det altså ikke skjedd noenting. Tanta skulle kommet i dag og for 28 dager siden, men hu er ingen plass å se![]()
Sikker på at du har hatt EL da? :/ det var da fryktelig sein hu tanta sku væra da![]()
Oi det var fryktelig lenge til! Kjære vene! Ville gått privat jegHar fått bestilt meg legetime, men der var det jo lang ventetid. Med andre ord legetime 11. november. Kø❤
Oi det var fryktelig lenge til! Kjære vene! Ville gått privat jeg
Nå er det snart 2 dager over mens og ingen positiv test heller.
Kan det være håp?
Før har jeg alltid hatt regelmessig mens. Men nå er den virkelig på jordet. Pleier alltid komme før eller samme dag som ventet. Håpe håpe håpe !!!
Jeg er 6. Dagen etter forventet mens. Men fremdeles kun negativ test.
Når er det best å teste ?skjønner ikke dette helt ...
Føler meg ufattelig trøtt for tiden, og ekstremt følsom. Ellers som før. Skal sies at har startet i jobb etter permisjon igjen , så er jo litt kombinasjon av det også tenker jeg.
Ja,Tester du med morgenurin?