Babysyk

Da var jeg flyttet inn i "dagbøker" :) Harr så utrolig kort lunte for tiden. Skal ingenting til for å irritere meg lenger. Vet ikke om det er hormoner som gjør det, men gud så utrolig plagsomt å være konstant gretten. Hvertfall når jeg føler det går ut over samboeren. Prøver å ta meg sammen, men klarer ikke helt å kontrollere det. She-Devil at work... Lurer på om det blir bedre eller verre mens jeg må gå på p-piller..
 
Kjempekvalm, æsj :eek: har vært på randen til å spy i flere timer og ingenting skjer. Aner ikke hvorfor jeg er kvalm, heller.
 
Har du begynt på pillene enda? I såfall kan det være derfor :/

Tror det er derfor, ja. Hormonene tar helt av. Ble plutselig kjempesint i går kveld, før jeg plutselig brøt sammen i tårer og rista ukontrollert, så tror nok jeg reagerer på å ha begynt på p-piller igjen :eek:
 
Tror det er derfor, ja. Hormonene tar helt av. Ble plutselig kjempesint i går kveld, før jeg plutselig brøt sammen i tårer og rista ukontrollert, så tror nok jeg reagerer på å ha begynt på p-piller igjen :eek:
Kan også være en reaksjon på det den påkjenningen du har gått igjennom <3 Håper ting snart stabiliserer seg :)
 
Tror det er derfor, ja. Hormonene tar helt av. Ble plutselig kjempesint i går kveld, før jeg plutselig brøt sammen i tårer og rista ukontrollert, så tror nok jeg reagerer på å ha begynt på p-piller igjen :eek:
Jeg hadde skikkelig humørsvigninger når jeg startet på p-piller (for sånn godt over ti år siden!). Lo og gråt og slo kjæresten om hverandre.
Mener det startet med at han sa noe teit, så syntes jeg at han var dum og slo han (sånn litt venskaplig-isj), så begynte jeg å gråte over at jeg slo. Han begynte å le, og jeg ble sur igjen og slo. Jeg ble lei meg og gråt, han lo, jeg ble sur og slo. Og sånn fortsatte det i sikkert ti minutter eller noe. Helt forferdelig å ikke ha styr på kroppen altså!
Håper det går fort over for deg! Husker det ikke var så lenge det var ekstremt hvetrfall ;)
 
Kan også være en reaksjon på det den påkjenningen du har gått igjennom <3 Håper ting snart stabiliserer seg :)

Håper jeg også. Takk for det <3

Jeg hadde skikkelig humørsvigninger når jeg startet på p-piller (for sånn godt over ti år siden!). Lo og gråt og slo kjæresten om hverandre.
Mener det startet med at han sa noe teit, så syntes jeg at han var dum og slo han (sånn litt venskaplig-isj), så begynte jeg å gråte over at jeg slo. Han begynte å le, og jeg ble sur igjen og slo. Jeg ble lei meg og gråt, han lo, jeg ble sur og slo. Og sånn fortsatte det i sikkert ti minutter eller noe. Helt forferdelig å ikke ha styr på kroppen altså!
Håper det går fort over for deg! Husker det ikke var så lenge det var ekstremt hvetrfall ;)

Oj, såpass! Reaksjonen min gikk relativt for over. Kvalmen kommer fremdeles i bølger, så håper det roer seg snart og at jeg ikke får flere humørutbrudd.
Takk for det <3
 
Fikk innkalling til gynekolog i posten i dag. Februar neste år. Lenge å vente gitt. Sliter fremdeles en del med kvalme og hormonene gjør meg utrolig følsom, så gråter for alt og ingenting. Og jeg som i utgangspunktet er veldig følsom, lurer veldig på hvordan jeg blir om jeg blir gravid :p haha
 
Kjenner jeg gleder meg til jeg er ferdig med p-pillene. Vil ha baby nå jeg :p men uten en funksjonabel syklus er det umulig..
 
Våknet nå, rett før klokken 5 av en helt slående kvalme. Det var direkte smertefullt og jeg rakk bare såvidt å komme meg på badet før det begynte. Bare vær så snill og ikke vær omgangssyke.
 
Går bra med meg! Hvordan går det med deg? :-D
Så bra :) Formen har kommet seg?
Joda, meg går det bra med ;) Skuffet etter at TR kom i helga i PP2, så jeg hadde egentlig bestemt meg for å kutte ut forumet her. Ser jo hvordan det gikk ;)
 
Så bra :) Formen har kommet seg?
Joda, meg går det bra med ;) Skuffet etter at TR kom i helga i PP2, så jeg hadde egentlig bestemt meg for å kutte ut forumet her. Ser jo hvordan det gikk ;)

Tja. Fikk mensen i går. Og nå blør jeg helt ekstremt mye. Så ikke akkurat god form [emoji14] Så kjipt :-( Da må vi bare fortsette å prøve begge to! :)
 
Back
Topp