Babysyk

Jeg føler meg utrolig slem. Fikk nettopp vite at enda et vennepar venter baby. Jeg er jo glad for dem, men innerst inne kjenner jeg sjalusien brer seg og jeg føler meg som et forferdelig menneske for at jeg i det hele tatt tenker noe sånt. Er det grusomt egoistisk av meg? Jeg vet jeg ikke har prøvd så lenge, men jeg føler det nå en gang sånn likevel.
Synes det er en helt rett tanke... har tenkt akkorat det samme... er vel bare en måte for åss å bearbeide sorgen over å ikke få baby på.. har selv 3 barn men er like knust hver gang venninnene mine kommer med positive tester siden jeg har mistet 2 ganger på 1 år å sterkt ønsker en liten baby. Så jeg vil si det er lov å tenke sånn :)

Nei, det synes jeg ikke du skal føle! Jeg hadde blitt knust av en sånn nyhet nå....

Synes det er en helt rett tanke... har tenkt akkorat det samme... er vel bare en måte for åss å bearbeide sorgen over å ikke få baby på.. har selv 3 barn men er like knust hver gang venninnene mine kommer med positive tester siden jeg har mistet 2 ganger på 1 år å sterkt ønsker en liten baby. Så jeg vil si det er lov å tenke sånn :)

Det er godt å høre at jeg ikke er totalt drittsekk for en sånn tankegang. Det ville jo selvfølgelig aldri falt meg inn å fortelle dem dette.

Da har jeg måttet ordne med ny fastlege, da den gamle jeg hadde ikke var så lett å forstå seg på. Så nå må jeg vente til mandag 3. oktober med å ringe for å bestille time. Lenge til... typisk om tr kommer før jeg får time. 21 dager på overtid. Har ikke giddet å ta noen test i dag, da test i går var negativ.

22 dager på overtid. Synes det var forandring i utfloden i kveld. Den var litt mer melkehvit. Tr er fremdeles på avveie og negativ test. Nå synes jeg at jeg har ventet lenge nok..

22 dager på overtid. Synes det var forandring i utfloden i kveld. Den var litt mer melkehvit. Tr er fremdeles på avveie og negativ test. Nå synes jeg at jeg har ventet lenge nok..
Høres merkelig ut ja. Temper du? Er eneste måten å faktisk vite om man har hatt eggløsning.. Håper du får noen svar snart! Vet hvor kjipt det er i limboland *klem*

Høres merkelig ut ja. Temper du? Er eneste måten å faktisk vite om man har hatt eggløsning.. Håper du får noen svar snart! Vet hvor kjipt det er i limboland *klem*

Nei, jeg har ikke orket å begynne å tempe enda når syklusen er så teit. Skal bestille legetime snart, så håper jeg får noen svar da :-)

Føler noe ubehag i brystene ikveld. Vet ikke om det kanskje kan bety at tr er på veg. Har egentlig aldri lagt merke til noen symptomer før tr tidligere, men det er vel heller det at jeg aldri har kjent etter eller tenkt over det. Det er ikke direkte vondt eller ømt, men jeg kjenner liksom mer at de er der ;p mer enn vanlig hvertfall :p haha.

Forventet tr om 2 dager og har fremdeles ikke begynt på forrige tr. Kanskje kroppen min bare hoppet over og er tilbake til normalen neste tr :-D lov å håpe, men har mine tvil.

Vi har prøvd siden juli men ikke noe ennå...:( litt kjedelig! Men vi gir oss ikke ! Er bare så stusselig hver gang man føler at det er noe. Prøver å ikke kjenne etter for mye ,for så å bli skuffet!

Vi har prøvd siden juli men ikke noe ennå...:( litt kjedelig! Men vi gir oss ikke ! Er bare så stusselig hver gang man føler at det er noe. Prøver å ikke kjenne etter for mye ,for så å bli skuffet!
Dere har prøvd i 2 måneder! Hva henger du med leppa for? Tenk at deg bare er 20% sjans ved hver eggløsning OM man treffer. Det betyr at man i gjennomsnitt skal prøve 5 måneder, ENDA regnes det ikke som noe unormalt for godt etter ett år.
Du trenger ikke bekymre deg. Å henge seg opp i symptomer sååå tidlig i prøvingen er helt unødvendig. Nyt heller kos, og finn på ting fram til mens. Da går dagene mye fortere :-)

Dere har prøvd i 2 måneder! Hva henger du med leppa for? Tenk at deg bare er 20% sjans ved hver eggløsning OM man treffer. Det betyr at man i gjennomsnitt skal prøve 5 måneder, ENDA regnes det ikke som noe unormalt for godt etter ett år.
Du trenger ikke bekymre deg. Å henge seg opp i symptomer sååå tidlig i prøvingen er helt unødvendig. Nyt heller kos, og finn på ting fram til mens. Da går dagene mye fortere :-)

Sist slet vi i over ett år, derfor er jeg redd det blir slik denne gangen også!
Er vel lov å være litt fortvilet da ...

I morgen skal tr liksom komme igjen, men jeg er 27 dager på overtid, og har absolutt ingen tegn til tr.

Her er tr 9 dager forsinket, mistenkte jo forskjøvet el og da hadde isåfall tr vært i dag. Murringer og hormonell, samme som på fredag. Ingen tr..... åååååååå!!!!!!!!!!! Pleier du å være ureg?

Back
Topp