Babysvømming

Høres så gøy ut med babysvømming. Jeg har ikke meldt snuppa på på babysvømming, men har lyst å prøve å bade med henne. Har derfor noen spørsmål som jeg håper dere kan svare på :-)
Kan de bade i klor, altså vanlig basseng, eller bør det helst være uten/lite klor?
Hvilken badebukse/bleie anbefaler dere og hvor kjøpte dere den?:)
Antar at noe klor er greit da de tre forskjellige stedene det arrangeres her inneholder klor. Kjøpte badebleie på xxl til 199,- fornøyd. Den er så søt.

Antar at noe klor er greit da de tre forskjellige stedene det arrangeres her inneholder klor. Kjøpte badebleie på xxl til 199,- fornøyd. Den er så søt.

Men hva er noe klor da hehe.. Kan jeg gå i et hvilket som helst vanlig offentlig basseng tror du?:P
Ja den har jeg sett, da kjøper jeg den:-)

Men hva er noe klor da hehe.. Kan jeg gå i et hvilket som helst vanlig offentlig basseng tror du?:P
Ja den har jeg sett, da kjøper jeg den:-)
Tror det er mindre klor enn offentlig for det lukter ikke noe særlig der vi er. Men da går jeg kun utifra luktesansen ;)

Men hva er noe klor da hehe.. Kan jeg gå i et hvilket som helst vanlig offentlig basseng tror du?:p
Ja den har jeg sett, da kjøper jeg den:)
De fleste babysvømminger foregår i vanlige basseng med klor, så det går helt fint, bare det er oppvarmet så klart.

Flere enn oss som skal melde seg på nytt kurs når nybegynnerkurset er ferdig:D?

Da er Oliver James klar for videregående kurs;)

Og har bebisene dukket under vann?
Skrek de veldig første gang:P?

Oliver James skrek ikke, så bare veldig forskrekket ut,men nå går det som en lek da;) :D

Vi skal fortsette! Ellers er jo hele nybegynnerkurset bortkastet ;)

Jeg tror jeg synes det var værre enn lillegutt å dykke under, men det går bra nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal fortsette! Ellers er jo hele nybegynnerkurset bortkastet ;)

Jeg tror jeg synes det var værre enn lillegutt å dykke under, men det går bra nå :)

Godt poeng i grunn;)

Her tar mannen seg av dykkingen heldigvis:P

Og har bebisene dukket under vann?
Skrek de veldig første gang:P?

Oliver James skrek ikke, så bare veldig forskrekket ut,men nå går det som en lek da;) :D
Her dukka me for første gong sist veke. Og det gikk over all forventning. Vesla er fornøgd berre ho får stappe fingrane inn i munnen etterpå:p

Her begynner vi også rett på baby 2, som er neste kurs :) Det er jo så moro å se hvor mye lille koser seg!

Jeg synes dykkingen var litt skummel første gangen, men ikke noe problem for lille! Han koser seg og nå dykker vi mange ganger hver gang, så moro altså! :)

Her begynner vi også rett på baby 2, som er neste kurs :) Det er jo så moro å se hvor mye lille koser seg!

Jeg synes dykkingen var litt skummel første gangen, men ikke noe problem for lille! Han koser seg og nå dykker vi mange ganger hver gang, så moro altså! :)

Syns den er skummel fortsatt jeg,så dykkingen tar mannen seg av:P haha:D

Syns den er skummel fortsatt jeg,så dykkingen tar mannen seg av:p haha:D
Hvis du synes dykkingen er skummel vil jeg anbefale deg å ha på deg dykkebriller og dykke ned først, så dykker mannen Oliver sett over deg så du kan titte opp på fjeset til Oliver. Da vil du få en helt ny opplevelse og se at Oliver koser seg med det.

Hvis du synes dykkingen er skummel vil jeg anbefale deg å ha på deg dykkebriller og dykke ned først, så dykker mannen Oliver sett over deg så du kan titte opp på fjeset til Oliver. Da vil du få en helt ny opplevelse og se at Oliver koser seg med det.

Takk for tips.
Kanskje jeg bare må hoppe i det, litt skeptisk til å være under vann:confused::oops:

Me hadde med undervannskamera i dag, fantastisk å sjå korleis dei kosar seg både over og under vatnet:-)

Åh, tror jeg må skaffe/ låne meg undervannskamera! Hadde vært artig å sett de under vann :)
Men jeg tør ikke ha de så lenge under vann jeg da.. Men kort går veldig greit :p Hehe...

Back
Topp