Jeg synes den gjør det jeg daMen det står jo på beskrivelsen at bleien ikke vil svulme opp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes den gjør det jeg daMen det står jo på beskrivelsen at bleien ikke vil svulme opp?
Blir jo dyrt med bleier og etterhvert, må jo ha ny hver gang og har de uhell må en bytte underveis. Her har Agnes bæsjet hver gang rett før vi har gått ut i vannet og da har jeg bare tatt henne med i garderoben igjen og skylt badetrusen.Hvor? Finner bare dyre, men kanskje de er det alle sammen
Oi! Hadde ikke rukket å stelle bare meg selv en gang på den korte tidaBabysvømmetruse bruker de her..
Skal første gang i morgen, er sååå spent! Må dra alene, og er veldig spent på hvordan det skal gå i garderoben, da vi kun har 15 min på oss før og etter bading.. :s
Sånn var det her oxo. Men man får en form for rutine etterhvert.Babysvømmetruse bruker de her..
Skal første gang i morgen, er sååå spent! Må dra alene, og er veldig spent på hvordan det skal gå i garderoben, da vi kun har 15 min på oss før og etter bading.. :s
Vi begynner på babysvømming på mandag. Liiitt skeptisk til at lille ikke skal ha bleie på, men ble anbefalt bare badetruse. De vet vel hva de snakker om, så satser på det går bra! Mest spent på logistikken på forhånd i forhold til mat og soving, siden det stod at baby burde være mett og uthvilt! Ikke alltid like lett å planlegge
På infomøte vi var på kunne man enten bruke engangs bleier eller de trusene som de selger i resepsjonenOm du leser i tråden Tips til babysvømmin som jeg har skrevet så står 1 viktig grund til at vi ikke fikk bruke badebleie hvertfall... kan se om jeg får slengt inn link til tråden her.
♥T. Desember '07 ~ ♥U.M. August '10
♡Munin♡ventet i Oktober, ☆endte i sen MA ☆lilleskatt født 24. April '13 :'( :-( :'(
★ta alltid godt vare på minner og øyeblikk★
Så herlig at han likte seg tok du med setet med en gang eller løp du inn for å hente det da kurset var over? Jeg er så kontroll freak at jeg må planlegge alt skjønner du. Så planlegger hele tiden hvordan vi skal gjøre detteI dag har vi vært på babysvømming, så utrolig kjekt det var Sang mange sanger, navnesangen bl.a.
Det gikk veldig bra, han smilte i bassenget. Var masse nye inntrykk for han, og tittet vilt rundt seg Når vi skulle ut til bassenget tok jeg han i damegarderoben,det gikk fint..tok med bilsetet inn til bassenget med bleiekladd oppi og 2 håndkler med inn Når vi var ferdig tok vi fam.garderobe. Han begynte med "sinnaleppen" i garderoben, ammet han derfor før vi kjørte hjem Gleder oss til neste gang
Så herlig at han likte seg tok du med setet med en gang eller løp du inn for å hente det da kurset var over? Jeg er så kontroll freak at jeg må planlegge alt skjønner du. Så planlegger hele tiden hvordan vi skal gjøre dette
Pappa har kjøpt badebukse til meg hihiVis vedlegget 45835 Vis vedlegget 45836
Har også badebleier fra apotek med nemo på
Har også kjøpt sånn. I rosa men er det virkelig meininga å bruke den uten bleie under?