Babysvømming

Ja, så det! :) Blir nok på ettermiddagen/kvelden en av dagene, så kan far være med og! Ser det skal være infomøte den 8.1, hadde vært kjekt om både mor og far kunne vært med samtidig :)

Kvelden her;) Da sees vi nok den 8.1 iallefall,koselig;)

Lurer også på om vi skal på vestkanten :) så det var mye ledig og de hadde på kveldstid, yey. Da kan faren være med:)

Er dette vestkantbadet i Oslo? Hvor mye koster det? Har ikke fått sjekket så mye enda. Ser det er ganske mange steder rundt om i Oslo hvor de tilbyr babysvømming, men det ligger gjerne en god t-banetur utenfor.

Lulilu

Skjønte kjapt at dette var i Bergen... Men hvorfor kan man ikke bruke "badebleie" i bassenget? Men bare en stram truse man må kjøpe fra instruktør? Virker litt ekkelt nesten syns jeg, tenk om bæsjen plutselig skulle flyte ut? Usj ;)

Lulilu

Vi begynte på onsdag og hun elsket det. Har gått på svømming siden storebror var 9 uker ca. Jeg er selv babysvømminginstruktør.
De bør helst ha vært på 6 uker kontroll før de begynner, 6 uker er også satt med tanke på mor.
Badetruse for babyer er mye bedre enn badebleie da denne blir veldig tung og det blir mye vanskeligere for babyene å bevege seg fritt. Badetrusene er laget for å holde på bæsjen på lik linje med bleiene.
Når det gjelder å dukke de under praktiseres dette veldig forskjellig fra instruktør til instruktør, det er ingen fasit på hva som er best.

Nå gleder vi oss virkelig til babysvømming:D Hver eneste gang veslegutt bader i karet sitt smiler han fra øre til øre:D
Det skal bli så gøy!:)

Dere som skal på babysvømming, har dere kjøpt en badeleke til minien?;) Skrev ut papirer tilsendt fra vannkanten, og der stod det som en anbefaling:P
Vi skal skaffe en liten and eller båt i dag:D

Nå gleder vi oss virkelig til babysvømming:D Hver eneste gang veslegutt bader i karet sitt smiler han fra øre til øre:D
Det skal bli så gøy!:)

Dere som skal på babysvømming, har dere kjøpt en badeleke til minien?;) Skrev ut papirer tilsendt fra vannkanten, og der stod det som en anbefaling:P
Vi skal skaffe en liten and eller båt i dag:D
Her er det ikke nevnt noe om badeleke..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Her er det ikke nevnt noe om badeleke..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Okei, sikkert forskjellig fra hvor man skal da:) Fikk tilsendt på mail dagen etter jeg registrerte oss:)
Det stod kan være lurt med badeleke, videre at barnet blir vant med å få vann i ansiktet. Sprute vann:)

Jeg gikk på babysvømming med begge mine to første... husker ikke hvor små de var da vi starta men var forholdsvis små. Kriterene her var at navlen var grodd.

De koste seg max begge to og gikk vel hvertfall 3 kurs med hver.
Virkelig verd verd å prøve om babisen koser seg i badevannet.

med førstemann var mannen med
med snuppa var stort sett mannen hjemme å passa eldstemann.

Våre kurs gikk på kveldstid... men mulig det er forskjell på det fra plass til plass
Da vi hadde meldt oss på første kurset begynte jeg å dusje med babisen for å vende den lille til å være i vann med en voksen og å få vann i ansiktet :)

Last edited:
Vi begynner 6. Januar kveld på ammerudhjemmet :) betaler 1200 for 8 uker :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi begynte på onsdag og hun elsket det. Har gått på svømming siden storebror var 9 uker ca. Jeg er selv babysvømminginstruktør.
De bør helst ha vært på 6 uker kontroll før de begynner, 6 uker er også satt med tanke på mor.
Badetruse for babyer er mye bedre enn badebleie da denne blir veldig tung og det blir mye vanskeligere for babyene å bevege seg fritt. Badetrusene er laget for å holde på bæsjen på lik linje med bleiene.
Når det gjelder å dukke de under praktiseres dette veldig forskjellig fra instruktør til instruktør, det er ingen fasit på hva som er best.

Hvor kjøper man badetruser? :)

Vi begynner 20. januar vi...gleder oss masse :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Noen som skal på babysvømming i Oslo? Anbefalinger? Vi bor ved ring 2, og kunne tenkt meg et sted som ikke ligger halvtime unna med bane.

Back
Topp