Babystump

Brukt mest kluter:) men hvis mye bæsjebleier er det deilig å bruke engangs selvfølgelig, av åpenbare grunner:p og en gang i blant våtservietter:)

Små tynne vaskekluter med vann på. Styrer unna våtservietter men har gjerne tørre engangsservietter liggende i stelleveske/bil/hos besteforeldre.
Bruker tøybleier så er greit å kunne legge skitne kluter sammen med bleiene og ikke sortere de hver for seg.

Dere som bruker engangskluter.. bruker dere de med vann eller babyolje? Med tanken på at noen ikke har stellebordet ved badet og ikke har tilgang på vann der og da

Myke kluter hjemme. Tørre engangskluter borte. Aldri våtservietter.

Dere som bruker engangskluter.. bruker dere de med vann eller babyolje? Med tanken på at noen ikke har stellebordet ved badet og ikke har tilgang på vann der og da
Har rennende vann ved begge stelleplasser. Der jeg bodde før hadde vi en liten stålbolle som vi fylte med vann, og tok med til stellebordet.

Bruker bare tørre engangskluter :happy: Bytter mellom å bruke litt lunkent vann eller bare babyolje de dagene han har bleieutslett foreksempel :smug: Har både våtservietter og tørre engangskluter i stellevesken.

Du, tips til hvordan d kan løses. Legg tørre engangskluter i en beholder, hell over vann, og lukk ;-) da har du alltid våte kluter ;-)
I stelleveska har jeg en tupperwareboks hvor jeg har engangskluter som jeg har fuktet med vann, funker helt genialt!

Vann
Var vi på tur tok jeg vann på før vi dro og la i en pose.

Brukte klut ved tiss. Ved bæsj vasket jeg i vasken. Kommer til å gjøre det denne gangen også. :)

Mest tørre servietter med vann/babyolje ettee behov. Kluter iblant. Våtservietter i krisetilfeller ute :)

Brukte engsngsservietter og babyolje som baby men gikk over til natussn first touch (?) Etter hvert.

Du, tips til hvordan d kan løses. Legg tørre engangskluter i en beholder, hell over vann, og lukk ;-) da har du alltid våte kluter ;-)
I stelleveska har jeg en tupperwareboks hvor jeg har engangskluter som jeg har fuktet med vann, funker helt genialt!

Hva slags boks/beholder brukte du? [emoji4]

Tørre engangskluter med vann og olje [emoji4] Har de i en liten boks som passer klutene perfekt.

Back
Topp