Babystrikk

Noen anbefalinger til gode babysokker/tøfler eller andre småprosjekter? :love017
 
Jeg har strikket et lite antall prosjekter tidligere til meg selv og venninner, men mister fort tålmodigheten da jeg ikke er så flink og veldig pirkete :laughing002:laughing002
Er skikkelig motivert for å øve meg litt med koselig babystrikk da :love017
Har dere noen tips til enkle oppskrifter? :joyful:
Lillebrors romper er ganske lett og fin.
 
Vis vedlegget 399501Tror jeg endelig har bestemt meg for å strikke dette teppet i hvitt til lille i magen:Heartred Har heldigvis lang tid på meg, for jeg pleier å bli ganske lei av mye strukturstrikk :rolleyes:
Har et Kalles teppe fra Millefryd knitwear strikket i blått liggende fra før. Vis vedlegget 399503

Det var kjempe fint :love7 Elsker å strikke men så lange strukturstrikk som et teppe er tror jeg er for meget for tålmodigheten min:angelic:
 
Gleder meg til å strikke igjen i morgen ❤ gjøre ferdig selmas sovedrakt. Har ikke fått strikket på 2 uker grunnet eksamen. :dance008
 
Har allerede strikket jordtøfler i sterk og holder på med en selmas sovedrakt i garnet puno.
Selmas sovedrakt strikket jeg til forrige baby og ble mye brukt, veldig smidig å ta på, samtidig som den er god og varm, så kan absolutt anbefale den:happy: Blir nok gjenbrukt til nestemann.
 
Er litt usikker enda på hva jeg skal strikke til lille knøtte i magen. Må eventuelt finne noe nøytralt som verken er gutt eller jente sånn nå i starten før vi vet hva det er, så tenker kanskje å prøve å finne et litt plain hentesett i noen nøytrale farger. Men strikker på et babyteppe til ei venninne som skal føde i April så det må gjøres ferdig først: (er bilde fra oppskriften, det jeg strikker bli i lyseblått, men har så vidt begynte så ikke så mye å vise enda) 256D5799-A694-4CFF-A595-FEC0838AC374.jpeg
 
Jeg er helt oppslukt i denne serien jeg kom over på insta :hilarious: Synes den er såå fin!

CFC89564-3904-4F19-B67A-828367803F0C.jpeg
 

Vedlegg

  • AF021140-EBD3-4740-B106-6113274D6BCC.jpeg
    AF021140-EBD3-4740-B106-6113274D6BCC.jpeg
    537,4 KB · Visninger: 18
Vis vedlegget 399501Tror jeg endelig har bestemt meg for å strikke dette teppet i hvitt til lille i magen:Heartred Har heldigvis lang tid på meg, for jeg pleier å bli ganske lei av mye strukturstrikk :rolleyes:
Har et Kalles teppe fra Millefryd knitwear strikket i blått liggende fra før. Vis vedlegget 399503
Dette var helt nydelig, tror jeg må legge det på ønskelisten hos svigermor når vi forteller nyheten :hilarious::Heartred
 
Jeg har begynt på Hjem-hentesett fra LeKnit, i Alpakka Silke fra Sandnes garn, i fargen Sand siden vi ikke vet kjønn enda :woot: Er så mye jeg har lyst til å strikke til mageboeren! Teddy-pants og Ellens dress står også på prosjektlisten, pluss at jeg må finne et babyteppe, lurer litt på om jeg skal gå for Hjem-teppet eller et annet :scratch
 
Så flinke dere er. Kan ikke strikke i det heletatt. Kunne tenkt meg å lære det♥️
 
Jeg vil vite kjønn før jeg velger hvilket hentesett jeg skal strikke. Hadde hjerte settet fra Sandnes garn sist. Må finne ett babyteppe også. Siden jeg strikket ett til snuppa vi har allerede. :happy:
 
Back
Topp