Blei bedt i babyshower til en bekjent som jeg nesten ikke har hatt kontakt med, mest via en felles venninne. Koselig det i utgangspunktet, og jeg tenkte jeg skulle prøve å få det til selv om hun bor et godt stykke unna. Men så fikk vi alle beskjed om at hun ønsket seg Stokke tripp-trapp-stol MED newborn set...!!!

Greit nok at man kan spleise og komme opp i en sum om man er mange, men jeg følte at jeg ble lagt til lista for å få "mange nok" på en måte. Må innrømme at det fikk meg til å slutte og prøve å få kommet meg dit...
Har bare vært i en babyshower før, og det var veldig koselig. Vi var en liten gjeng med mammaens nærmeste venninner, spiste, skravla og kosa vårs. Ingen gavepress, i den grad at hun ikke ønsket seg noe spesielt når jeg spurte. Det ble en liten tygge/koseleke som viste seg å bli veldig populær de første månedene. Da er det veldig koselig å gi gave!
Jeg kommer ikke til å ta noe initiativ til babyshower selv, og heller ikke forvente at noen arrangerer det for meg, men hvis noen skulle finne på å gjøre det, så vil jeg ikke protestere.