Hvordan tenker dere ifh til soveplass til baby de første mnd? Lurer litt på vugge ved siden av senga vår og at hun på dagen sover i vogna i gangen.. Tenker dere seng i stua også??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vugge på stua som ved førstemann, den er det hjul på slik at man kan trille den overalt. Vi har soverom i andre etg. Så det går ikke an å ta den med dit.
Jeg kjøpte Hensvik sprinkelseng fra Ikea denne gang, og storebror har Gulliver sprinkelseng fra Ikeaså vi bruker vugge og seng.
Satser også på dupper ute i vognen da vi får jo sommerbaby. Sist gang fikk vi baby i november og pga svært mye kulde var det uaktuelt æ sove ute i vogna![]()
Neinei, overhode ikkeKan jeg spørre om dere var misfornøyd med gulliver?
Neinei, overhode ikkeveldig billig og fin seng! Enkel å montere og. Jeg synes bare Hensvik sengen var så fin, også var det ei som skulle selge sin seng brukt, og du ser ikke at den er brukt en gang- så da kjøpte jeg faktisk sengen brukt denne gang
hadde vi skulle kjøpt en helt ny seng som egentlig var planen, hadde jeg tatt Gulliver eller Hensvik sengen, pga de er billige
jeg tenker ei sprinkelseng er ei sprinkelseng., så leng det går an å regulere høyde er jeg fornøyd.. Og at den er hvit
![]()