Babyrommet

Det blir nok det samme barnerommet her blir brukt til den første tiden, amming og bleieskift da badet er i en annen etg. :)
Men føler ikke rommet blir helt ferdig før senga er kommet inn, å det er enda noen mnd til :P
Ps. morsomt med elefanten :D
Ja de er søte de plysjhodene :D Syntes veggen ble så tom, og så fant jeg dette. Passet perfekt ;)

Luftballong lampen er selvlaget, veldig enkel! Kjøp en potte på mester grønn, hamptråd på Clas ohlson og lampe på ikea ;) "Pynten" kjøpte jeg på Panduro ;) Husker jo selvfølgelig ikke fargekoden, kjøpte den på flügger. Skal høre med mannen.
Spørs bare ikke om jeg må prøve meg på en slik lampe ;) Den var kjempe tøff!

Vi begynte med oppussingen av barnerommet nå denne uka, så nå har vi fått opp nye glatte vegger, malt og fått ny taklampe med dimming... Fargen heter Lille Prinsesse, og er helt nydelig :Heartpink så skal jeg fortsette utover uka med å gjøre rommet ferdig, mye som enda skal på plass ;)IMG_3905.JPG

Vi begynte med oppussingen av barnerommet nå denne uka, så nå har vi fått opp nye glatte vegger, malt og fått ny taklampe med dimming... Fargen heter Lille Prinsesse, og er helt nydelig :Heartpink så skal jeg fortsette utover uka med å gjøre rommet ferdig, mye som enda skal på plass ;)Vis vedlegget 133344
Da har dere fått gjort mye på kort tid syns jeg :) Det blir nok et nydelig jenterom ❤️

Vis vedlegget 133223Vis vedlegget 133224Vis vedlegget 133225

Ser ut som det blir kjempefint hos dere :)

(Note to self; ammestol trengs)
Vi pusset opp både store- og lillebrors rom nå i sommer. Mangler litt bilder på veggene osv, men tror det blir koselig til slutt. Skal blant annet lage bildevegg til begge med sort/hvitt bilder av alle i familien etc. Og bildene på gulvet skal opp på veggen etterhvert :) (ps. Den blå fargen fungerer supert som "sovefarge" på kvelden.) Hører til en stelleborddel til den bokhyllen som skal opp, bare venter på mannen som kommer hjem i dag.

ImageUploadedByBV Forum1441058842.985542.jpg

Terrassestolen får gjøre jobben som ammestol enn så lenge ;P 2 dager på overtid nå..... Spent på når han kommer!

Back
Topp