Babynest

Helena81

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Har dere tenkt til å ha babynest og hvor kjøper dere såfall dette? Ser det er mange private man kan bestille av,men er jo så lang ventetid mange steder og vet jo heller ikke hva slags kvalitet man får. Noen som har kjøpt dette tidligere og kan anbefale?

Ska ha babynest, men vett ikje heilt kor me kjøpe endå :-P må tenka litt å se litt mer, finna det me vil ha :-)

Jeg har tenkt å prøve å sy selv ☺

Jeg har lyst til å bestille fra hjertenest, men vurderer også å bruke ei som er herifra :)

Ja skal ha det :) men vet ikke hvor jeg skal bestille enda, for alle steder jeg finner så er det enten til gutt eller til jente.. finner ikke noe helt nøytralt liksom :/

Ja skal ha det :) men vet ikke hvor jeg skal bestille enda, for alle steder jeg finner så er det enten til gutt eller til jente.. finner ikke noe helt nøytralt liksom :/

Hjertenest har flere nøytrale synes jeg

Skal ha, men vet ikke fra hvor ennå... Ei jeg kjenner syr, så om hun har noe stoff jeg liker kjøper jeg av henne!

Så flinke dere er som syr selv:) har dessverre ingen sånne evner,så blir nok bestilling for min del;)

Vil også prøve meg på å lage selv, med litt hjelp fra min kjære mor ;) <3

Denne gangen tror jeg skal få mamma til å sy. Har lurt på å gjør de selv men har ikke nok kunskap til å få de fint

Jeg skal også sy sel:-) Det er lett, selv for uerfarne syere og mye billigere :-)
Hvor finner man slike oppskrifter ? :)
Skulle gjerne lagd selv, men har ikke symaskin.. så da blir det vel like dyrt (om ikke dyrere) for meg å lage selv :p

Hvor finner man slike oppskrifter ? :)
Skulle gjerne lagd selv, men har ikke symaskin.. så da blir det vel like dyrt (om ikke dyrere) for meg å lage selv :p

Ja, symaskin er jo et must for at det skal bli billig:-) Jeg googlet og fant ulike fremgangsmåter på nett. Blant annet på YouTube. Jeg syntes ikke det var lett.. Det var utrolig knotete å få til, men verdt strevet da. Jeg har fylt den med masse vatt fra en dyne som skulle kastes, og har kun brukt materialer jeg hadde fra før - så denne ble iallfall billig:-)
ImageUploadedByBV Forum1437600076.389622.jpg

Ja, symaskin er jo et must for at det skal bli billig:-) Jeg googlet og fant ulike fremgangsmåter på nett. Blant annet på YouTube. Jeg syntes ikke det var lett.. Det var utrolig knotete å få til, men verdt strevet da. Jeg har fylt den med masse vatt fra en dyne som skulle kastes, og har kun brukt materialer jeg hadde fra før - så denne ble iallfall billig:-)
Vis vedlegget 127386
Åå den var fin! :) Flink du er!!

Da har jeg bestilt babynest og tror det blir veldig bra!:) var allerede bortbestilt til oktober,så greit å ha fått inn en bestilling:)

Da har jeg bestilt babynest og tror det blir veldig bra!:) var allerede bortbestilt til oktober,så greit å ha fått inn en bestilling:)

Hvor bestilte du?

Back
Topp