Babynest

Den ble 'sendt' før jeg var ferdig å skrive. Så på den hjertenest også og fant mange fine der. Men valgte Neris pga hun bruker kaldskum i madrassene sine. Ikke at det sikkert har så mye å si,men ble litt overbevist om at det var bra;)
Hva var prisen der? Jeg snakket med hun på hjertenest, og hun tar 800-, pluss frakt. Holdt med å bestille i september for å få det klart til desember:)

Hva var prisen der? Jeg snakket med hun på hjertenest, og hun tar 800-, pluss frakt. Holdt med å bestille i september for å få det klart til desember:)

For bare nestet?? Sist prisinfo var jo 700 me blonde, 650 uten blonde??

Vedlegg

• 1437748759164.jpg
    1437748759164.jpg
    52,3 KB · Visninger: 42
Gått opp i pris da sikkert :) har sendt Mail til ei her først - håper hun kan lage den jeg vil ha

ImageUploadedByBV Forum1437749477.979201.jpg

Synes disse fargene er enormt fine!

Ja ikke sant ;)

Skal ha det, men skal lage selv :)

Jeg følger med på denne tråden, skal ha et denne gangen :)

Har hørt med Lykkefabrikken på FB (så de fikk god omtale av Suzanne Kaluza) hva de skal ha, de har iallfall god kapasitet nå mtp levering da syersken går over til å sy fulltid :)
Ellers var jo også siden til My Beloved Ones som linkes til over her, også veldig fin.
Hadde ikke slikt forrige gang, men det virker jo helt genialt!

Vintagefleurs.no har 1-7 dagers leveringstid.

ImageUploadedByBV Forum1438513622.584019.jpg

ImageUploadedByBV Forum1438513631.968374.jpg

ImageUploadedByBV Forum1438513648.269760.jpg

Aldri hatt til mine to som jeg har fra før av, men sambo sin tante driver å syr sånne ting og hun tilbydde seg å lage en til oss så takket vel ja til det :)

Noen som har bestilt og fått babynestet sitt, og som er fornøyd med resultatet?
Jeg skal ha denne gangen, men aner ikke hvor jeg skal bestille fra..
Er så mange som selger nå, så vanskelig å velge...

Jeg har en nabo som syr på bestilling, 600 kr med alt. I Buskerud :-) Bare å ta kontakt med meg hvis dere ønsker.

Sniker fra mai. Jeg har et som er fra hjertenest. Er så fornøyd:) kjempe fin og mer kompakt i kantene enn et annet som jeg har som er hjemmelaget av min søster. Bruker det fra hjertenest i sengen hans om natten, og det fra søsteren min i vognen. Han elsker begge to og sovner ikke uten.

Det fine med hjertenest sitt er at du bare kan slenge det i vaskemaskinen, jeg har vasket mitt flere ganger når junior har gulpet. (Anbefaler også å legge gulpekluter oppi, hvis dere får en som gulper) det er fortsatt like fint selvom:)

Det er litt stive priser synes jeg, men så absolutt verdt det. Brukt hver eneste dag nå i 3 mnd!

Back
Topp