Bestilte fra Neris babyreder. rask tilbakemelding og veldig fine nestHvor bestilte du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestilte fra Neris babyreder. rask tilbakemelding og veldig fine nestHvor bestilte du?
Den ble 'sendt' før jeg var ferdig å skrive. Så på den hjertenest også og fant mange fine der. Men valgte Neris pga hun bruker kaldskum i madrassene sine. Ikke at det sikkert har så mye å si,men ble litt overbevist om at det var braHvor bestilte du?
Hva var prisen der? Jeg snakket med hun på hjertenest, og hun tar 800-, pluss frakt. Holdt med å bestille i september for å få det klart til desemberDen ble 'sendt' før jeg var ferdig å skrive. Så på den hjertenest også og fant mange fine der. Men valgte Neris pga hun bruker kaldskum i madrassene sine. Ikke at det sikkert har så mye å si,men ble litt overbevist om at det var bra![]()
Prisen ble 900 + frakt på det jeg bestilte. Får det i slutten av okt/begynnelsen av novHva var prisen der? Jeg snakket med hun på hjertenest, og hun tar 800-, pluss frakt. Holdt med å bestille i september for å få det klart til desember![]()
Hva var prisen der? Jeg snakket med hun på hjertenest, og hun tar 800-, pluss frakt. Holdt med å bestille i september for å få det klart til desember![]()
Hva koster det ca å sy den selv?Skal sy selv ☺ kan kjøpe oppskrift på stoff og stil ☺
Ja, altså for hele greia liksom.. Det hun sa ihvertfallFor bare nestet?? Sist prisinfo var jo 700 me blonde, 650 uten blonde??
Åå den var nydelig!Gått opp i pris da sikkerthar sendt Mail til ei her først - håper hun kan lage den jeg vil ha
Vis vedlegget 127586
Synes disse fargene er enormt fine!