Babynest

Ja, mormor lurte på hvordan dette skulle gå, siden jeg bare har sydd bittelitt på maskin da jeg gikk på barneskolen, men så lenge man tar seg tid, er nøye og prøver og feiler litt går det som regel bra. Kunne jo absolutt gått verre :p blir jo litt ekstra moro å bruke hjemmelagde ting :) lærte meg å strikke i sommer, så har faktisk strikket en del til babyen og. Hadde aldri gjort det hvis det ikke hadde vært for at det kommer en baby :p

Så kult :) Er nok mye koseligere å bruke ting en har klart å laget selv :)

Går det an å vaske babynest? Må vel tulle de inni noe teppegreier, men typisk min flaks at ungen spyr eller bæsjer ut hele greia :D

Går det an å vaske babynest? Må vel tulle de inni noe teppegreier, men typisk min flaks at ungen spyr eller bæsjer ut hele greia :D

Jeg har nå hvertfall sett folk skriver at de har vasket de. Må jo kunne vaskes for du kan være sikker på at det blir gulp eller bæsj i det :P

Kan vel vaskes ja, men vil nok ta den i tørketrommelen med baller pga vatten inni. Så den ikke klumper seg;)

Jeg vasket mitt da det var ferdig i går. Vasker på 60grader, tromlet det med tennisballer. Jeg har sydd det av dyne, så da holder det bedre ved vask enn med platevatt. Siden det er så lyst regner jeg med at jeg må vaske ofte :p

Jeg vasket mitt da det var ferdig i går. Vasker på 60grader, tromlet det med tennisballer. Jeg har sydd det av dyne, så da holder det bedre ved vask enn med platevatt. Siden det er så lyst regner jeg med at jeg må vaske ofte :p
Jeg lurer også på å lage av dyne, men må finne et fint stoff som tåler 60 grader. Kanskje vaske stoffet før jeg syr så det ikke krymper? Hmm :p

6189743a738bac00718dd0b9d4de96a6

Da er denne bestilt til lillesøster ♡
Kjøper fra en som lager i Bergen, Noralilleulv, kjempe mye fint til fine priser :) Gleder meg sånn til å kunne legge lillemor i den♡
Kjempefin! Jeg har også bestilt fra Nora :)

Jeg lurer også på å lage av dyne, men må finne et fint stoff som tåler 60 grader. Kanskje vaske stoffet før jeg syr så det ikke krymper? Hmm :p

Jepp, lurt å vaske stoffet før du syr. Jeg kjøpte 2 dyner fra jysk til 50kr stykke. Brukte 1, også fylte jeg på litt ekstra fra dyne nr to :) lagde det litt ekstra tjukt, siden fiber kan falle litt sammen, så fylte godt på :D

Back
Topp