Babynest

Vi hadde det til gutten vår og det var så kjekt! Kunne flytte rundt på han uten at han våknet, og det var lunt og godt for han i den Så gleder meg til å ta den i bruk igjen til lillegutt i magen

Har bestilt på lilleverden:) Veldig fornøyd (før jeg har tatt det i bruk da:p).

Jeg sydde selv, men babyen min er 3 mnd og allerede for stor for den, den ble ikke så mye brukt.

Hadde til nr to og var virkelig helt fantastisk :) har det samme nå og blir nok mye brukt denne gangen også ;)

Ja :) jeg håper på å kunne sy selv, venter bare på dette bekkenet skal roe seg men spørs nå om det skjer.. Vondt Lene seg framover og vanskelig sy da :/

Vi skal ha et til lille frøkna innen hun kommer. Skulle ønske jeg kunne sy selv,men her må jeg nok bestille :)

6189743a738bac00718dd0b9d4de96a6

Da er denne bestilt til lillesøster ♡
Kjøper fra en som lager i Bergen, Noralilleulv, kjempe mye fint til fine priser :) Gleder meg sånn til å kunne legge lillemor i den♡

Jippi, naboen skal sy til meg ;) Skal handle stoff neste uke :D

Da var mitt ferdig :p den nye symaskinen streika og tulla litt rett før jeg skulle sy siste sømmen, jeg orket ikke krangle med den da klokken nærmet seg midnatt, så da sydde jeg den for hånd. Her er den nyvasket og tromlet, og ganske fluffy, men er veldig fornøyd med det! Første gang jeg syr noe :p haha

ImageUploadedByBV Forum1430607740.923387.jpg
ImageUploadedByBV Forum1430607757.707310.jpg

Da var mitt ferdig :p den nye symaskinen streika og tulla litt rett før jeg skulle sy siste sømmen, jeg orket ikke krangle med den da klokken nærmet seg midnatt, så da sydde jeg den for hånd. Her er den nyvasket og tromlet, og ganske fluffy, men er veldig fornøyd med det! Første gang jeg syr noe :p haha

Vis vedlegget 115440
Vis vedlegget 115441

Kjempe fin! Og så flink du er da!!! :)

Tuuusen takk :D nybegynnerflaks! Tror ikke jeg skal sy et til med det første! Hahaha

Hehe :D
Syns du er tøff som prøvde jeg og så ble det jo så bra!
Her ble det rett å slett bare kjøpt, er ikke noe husmor i meg når det kommer til sy/strikke :p

Hehe :D
Syns du er tøff som prøvde jeg og så ble det jo så bra!
Her ble det rett å slett bare kjøpt, er ikke noe husmor i meg når det kommer til sy/strikke :p

Ja, mormor lurte på hvordan dette skulle gå, siden jeg bare har sydd bittelitt på maskin da jeg gikk på barneskolen, men så lenge man tar seg tid, er nøye og prøver og feiler litt går det som regel bra. Kunne jo absolutt gått verre :p blir jo litt ekstra moro å bruke hjemmelagde ting :) lærte meg å strikke i sommer, så har faktisk strikket en del til babyen og. Hadde aldri gjort det hvis det ikke hadde vært for at det kommer en baby :p

Back
Topp