Noen som har erfaring med dette? Ser så søtt ut, men trenger man det? Vi har ei vugge fra barnas hus son babyen skal sove i de første månedene..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal vel godt gjøres om man tuller babyen inn i et teppe eller ruller tepper og legger i rundt babyenJeg har brukt teppe, men er alltid redd for at babyen skal klare å få tak i det og trekke det over ansiktet. Så denne gangen har jeg bestilt babynest med min flotte tante <3
Jeg opplevde det med mitt tantebarn og ble veldig redd. For han lå så søtt og sov, men hadde tydeligvis kavet endel... Gikk heldigvis bra daskal vel godt gjøres om man tuller babyen inn i et teppe eller ruller tepper og legger i rundt babyenog hvis man skal tenke slik så kan man ikke ha teppe over babyen heller da. og uansett, så følger man jo godt med på disse søte små
Men jeg er helt sikker på at det er et flott produkt
![]()
huffda, det var da enda godtJeg opplevde det med mitt tantebarn og ble veldig redd. For han lå så søtt og sov, men hadde tydeligvis kavet endel... Gikk heldigvis bra da