Babynest

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Noen som har erfaring med dette? Ser så søtt ut, men trenger man det? Vi har ei vugge fra barnas hus son babyen skal sove i de første månedene..

Sniker innom her jeg :p
Vi hadde aldri klart oss uten hvertfall! Kan bare glemme å legge hu i vugga uten nestet.. Hu sovner som en stein både i sofaen og vugga så lenge hu ligger i nestet :)

Jeg hadde ikke det med første men vi pakket litt tett i ullpledd, altså surret det. Babyene er vant til å ligge trangt . Blir nok teppet nå også siden førstemann sov så trygt og godt med det, men enig om at de er søte nestene :) forresten så er det mange land som pakke babyen inn på en spesiell måte så de ligger veldig tettpakket med noe teppegreier som helt nyfødt, har sett og holdt en slik baby, veldig spesielt for de var nesten stive i kroppen hehe teppe er ikke slik men der eg ble "inspirert" og det funket jo så kanskje de er inne på noe ;)

funker sikkert. har ingen erfaringer med det, men selv så ser jeg ikke poenget i å bruke penger på dette :-) klarte oss godt uten sist og bruker heller tepper eller lignende som vi har liggende til å pakke rundt babyen om det blir nødvendig :happy:

Jeg hadde ikke det til førstemann. Men er overbevist om ta det kan være godt for bebissene. Her skal det iallefall kjøpes inn :)

Jeg har brukt teppe, men er alltid redd for at babyen skal klare å få tak i det og trekke det over ansiktet. Så denne gangen har jeg bestilt babynest med min flotte tante <3

Jeg har brukt teppe, men er alltid redd for at babyen skal klare å få tak i det og trekke det over ansiktet. Så denne gangen har jeg bestilt babynest med min flotte tante <3
skal vel godt gjøres om man tuller babyen inn i et teppe eller ruller tepper og legger i rundt babyen :-) og hvis man skal tenke slik så kan man ikke ha teppe over babyen heller da. og uansett, så følger man jo godt med på disse søte små :-) Men jeg er helt sikker på at det er et flott produkt :D

skal vel godt gjøres om man tuller babyen inn i et teppe eller ruller tepper og legger i rundt babyen :-) og hvis man skal tenke slik så kan man ikke ha teppe over babyen heller da. og uansett, så følger man jo godt med på disse søte små :-) Men jeg er helt sikker på at det er et flott produkt :D
Jeg opplevde det med mitt tantebarn og ble veldig redd. For han lå så søtt og sov, men hadde tydeligvis kavet endel... Gikk heldigvis bra da

Jeg opplevde det med mitt tantebarn og ble veldig redd. For han lå så søtt og sov, men hadde tydeligvis kavet endel... Gikk heldigvis bra da
huffda, det var da enda godt :-)

Sydde babynest til nr.1 selv, men denne gangen skal jeg kjøpe fra noen som kan det

Min snille mor skal sy babynest :)

Jeg har sydd sikker 40stk nå som jeg har solgt, og har bare hørt lovord om de :) Jeg gleder meg skikkelig til å sy til denne lille i magen <3 Minstemor på 19mnd var over året når jeg oppdaget de, så fikk ikke brukt til henne..

Jeg synes de er så fine! Og praktisk når man skal løfte over i sengen sin igjen om natten vil eg tro så den holder på varmen sin:) jeg vil ha en sånn denne gang;)

Har en venninne som skal lage en til oss :) hun er veldig flink til å lage sånnt så jeg gleder meg :D

Jeg oppdaget ikke babynest før han vi har fra før hadde blitt for stor, men første jeg tenkte at sånn må jeg ha neste gang. Så jeg skal prøve meg på å sy selv :)

Back
Topp