Babynest

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Noen som har erfaring med dette? Vurderer å kjøpe dette, ser jo så deilig og tryggt ut for babyen :)

Sent from my iPad using BV Forum

[

Jeg henviser til forumreglene. http://www.babyverden.no/sider/Forumsregler/

Kjøp/salg
Det er ikke tillatt å reklamere for kommersiell virksomhet på diskusjonsforumet. Brukere har mulighet til å legge ut salgstråder inne på Markedstorget. Her kan brukerne selge brukte ting eller ting som er laget selv på hobbybasis, og som er relevante for andre brukere. Det er ikke tillatt å selge produkter som gir økonomisk fortjeneste. Brukerne er selv ansvarlige for al kjøp/salg inne på Markedstorget.

Det er ikke tillatt å linke til egen kommersiell virksomhet i signatur, inkludert til blogger der det foregår kommersiell virksomhet.

Vi gjør oppmerksom på at det kan skje svindel i forbindelse med kjøp/salg. All pengeinnsamling på forumet, skjer derfor på brukernes eget ansvar. Det er ikke tillatt å linke til Markedstorget i andre forum. Alt salg skal foregå inne på Markedstorget. Tråder som linker til andre interne forum vil bli flyttet eller slettet av moderator/administrator uten videre varsel.

Last edited by a moderator:
Noen som har erfaring med dette? Vurderer å kjøpe dette, ser jo så deilig og tryggt ut for babyen :)

Det finnes også mange oppskrifter på babynest ute på nett :) Hvis man har lyst til å lage selv, og er hendig eller kjenner noen som er det med symaskin. :)

Bare å søke på Babynest DIY. Og da kan man få den akkurat slik man selv vil, og med de stoffene man vil.

Jeg har dette til lillemor, veldig fornøyd, gjør sprinkelsenga mye lunere. Også når de er små får man pakka dyna ned ved kantene slik at de blir liggende som i ei lita hule. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Men jeg lurer på hvor lenge de får brukt denne? :) og om det er bedre enn voksipose?

Babynest er og fint for å legge fra seg babyen i sofaen :) Ellers må du jo støtte opp med puter og sånt. Jeg tenkte å kjøpe en sånn sleepyhead. Syns de var fine.

Ååå.. Men det er jo noen som bruker voksipose i senga ?

Har jeg aldri hørt om... Det må da bli fryktelig varmt. De er jo laget for bruk utendørs i vintervær. Kan ikke tenke meg at folk har minusgrader på soverommet...? :p Er det slik nattpose/sovepose du mener?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har jeg aldri hørt om... Det må da bli fryktelig varmt. De er jo laget for bruk utendørs i vintervær. Kan ikke tenke meg at folk har minusgrader på soverommet...? :p Er det slik nattpose/sovepose du mener?

Ville heller aldri brukt voksipose om natta... Blir garantert en babynest her :)

Jeg har ikke peiling lenget hva jeg prater om :P det er en jungel av produkter, blir ikke lett dette :)

Jeg har ikke peiling lenget hva jeg prater om :p det er en jungel av produkter, blir ikke lett dette :)

Hehe, nei er ikke så lett. Slike babynest er i alle fall en sånn som er avbildet over her. Man kan bruke den i sengen til babyen, i foreldrenes seng for å skjerme babyen, i sofaen, lekegrinda osv. Babyer sover jo stort sett den første tiden og babynest gjør at man enkelt har en "bærbar" soveplass som er lun og god. Babyer liker jo som oftest å ligge litt "trangt".

søsteren min har kjøpt en sleepyhead og jeg tror nok vi også kommer til å gå for en sånn en :)

Hehe, nei er ikke så lett. Slike babynest er i alle fall en sånn som er avbildet over her. Man kan bruke den i sengen til babyen, i foreldrenes seng for å skjerme babyen, i sofaen, lekegrinda osv. Babyer sover jo stort sett den første tiden og babynest gjør at man enkelt har en "bærbar" soveplass som er lun og god. Babyer liker jo som oftest å ligge litt "trangt".

søsteren min har kjøpt en sleepyhead og jeg tror nok vi også kommer til å gå for en sånn en :)
Takk for informasjon! Da har jeg sendt oppskrift på å sy den til kommende bestemor ! :)

Da må jeg spør hva er forskjell på babynest og sleppyhead? :)

Fikk anbefalt å kjøpe sånt av en venninne, så det har vi tenkt å gjøre. Akkurat merker har jeg ikke satt meg inn i enda. Men babyer liker jo å være "pakket inn" så de føler seg trygge :)

Oisann, for en pris!!! Har funnet en dame som lager de nydeligste babynestene til 599,-. Jeg får nøye meg med det, er jo noe mange lager selv så kan ikke se for meg at det er så dyrt å lage så syns i grunn 599 er dyrt nok :)

Back
Topp