Babynest

Har kjøpt! Ligger på posten og venter:) Storebror sov i vognbagen i senga si den første tia...tungvint! Babynest har jeg troa på!

Regner med jeg kommer til å kjøpe det. Har funnet mange fine til salgs på nett. :)

sniker litt fra november 13, vi bruker babynest til vår lille jente, hu har faktisk blitt ganske avhengig av det, men nå som hu er nesten 5 mnd er det blitt for lite for henne, og vi har lastet ned en DIY fra nettet for å lage selv. anbefales! veldig fin til å bruke til samsoving feks. eller til overnatting utenfor hjemmet.enkel å ta med seg over alt, og hindrer rulling ut av sofaen feks!kan nesten ikke rose det godt nokk, som sagt, eneste minuset er at hu er blitt litt avhengig av det. slik at når hu legger seg nå i senga uten, sparker hu seg opp til hu kommer med hode opp mot beskytelseskanten i sprinkelsenga, og søker inn etter et hjørne og legge seg inntil :) genial og til de første overnattingene borte fra mor og far, da den har den "trygge lukta" av hjem i seg, og kan lett taes med til bestemor/bestefar og gjør sovinga der litt "trygg" for den lille :) kan kjøpes av private fra ca 500 kr og opp via finn :) vi fant en der som bodde i nærheten, valgte mønster og hentet :) verd hver krone :D

Jeg anbefaler babynest på det sterkeste. Angrer på at jeg ikke sydde to (et i stua/vugga og et i senga). Bruker det hele tiden og frøkna på 3.5uke elsker det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp