Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har erfaring med dette? Vurderer å kjøpe dette, ser jo så deilig og tryggt ut for babyen
Sent from my iPad using BV Forum
De kan jo bruke den til de vokser ut av denMen jeg lurer på hvor lenge de får brukt denne?og om det er bedre enn voksipose?
Ååå.. Men det er jo noen som bruker voksipose i senga ?De kan jo bruke den til de vokser ut av denVoksipose er jo til å ha i vognen, så de to kan vel ikke helt sammenlignes?
Har jeg aldri hørt om... Det må da bli fryktelig varmt. De er jo laget for bruk utendørs i vintervær. Kan ikke tenke meg at folk har minusgrader på soverommet...?Ååå.. Men det er jo noen som bruker voksipose i senga ?
Har jeg aldri hørt om... Det må da bli fryktelig varmt. De er jo laget for bruk utendørs i vintervær. Kan ikke tenke meg at folk har minusgrader på soverommet...?Er det slik nattpose/sovepose du mener?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har ikke peiling lenget hva jeg prater omHar jeg aldri hørt om... Det må da bli fryktelig varmt. De er jo laget for bruk utendørs i vintervær. Kan ikke tenke meg at folk har minusgrader på soverommet...?Er det slik nattpose/sovepose du mener?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, nei er ikke så lett. Slike babynest er i alle fall en sånn som er avbildet over her. Man kan bruke den i sengen til babyen, i foreldrenes seng for å skjerme babyen, i sofaen, lekegrinda osv. Babyer sover jo stort sett den første tiden og babynest gjør at man enkelt har en "bærbar" soveplass som er lun og god. Babyer liker jo som oftest å ligge litt "trangt".Jeg har ikke peiling lenget hva jeg prater omdet er en jungel av produkter, blir ikke lett dette
Takk for informasjon! Da har jeg sendt oppskrift på å sy den til kommende bestemor !Hehe, nei er ikke så lett. Slike babynest er i alle fall en sånn som er avbildet over her. Man kan bruke den i sengen til babyen, i foreldrenes seng for å skjerme babyen, i sofaen, lekegrinda osv. Babyer sover jo stort sett den første tiden og babynest gjør at man enkelt har en "bærbar" soveplass som er lun og god. Babyer liker jo som oftest å ligge litt "trangt".
søsteren min har kjøpt en sleepyhead og jeg tror nok vi også kommer til å gå for en sånn en![]()
Hehe, nei er ikke så lett. Slike babynest er i alle fall en sånn som er avbildet over her. Man kan bruke den i sengen til babyen, i foreldrenes seng for å skjerme babyen, i sofaen, lekegrinda osv. Babyer sover jo stort sett den første tiden og babynest gjør at man enkelt har en "bærbar" soveplass som er lun og god. Babyer liker jo som oftest å ligge litt "trangt".
søsteren min har kjøpt en sleepyhead og jeg tror nok vi også kommer til å gå for en sånn en![]()
Sleepyhead er vel et varemerke som lager babynests?Da må jeg spør hva er forskjell på babynest og sleppyhead?