babyklarnå sin dagbok

Stikker innom på fredagkvelden for å ønske deg en fin kveld og helg videre [:D]
Suuuper lykke til med prøvingen! Er det ikke deilig vel å ikke ta p-pillen??
 
Takk for det [:)] Det er helt supert å ikke ta p-pille lenger. Jeg savner det ikke en plass, enda så lenge som jeg har spist de. Har ihvertfall spist det sammenhengende i 10 år, er nok lenger også. Så det skal bli spennende å se hvor lang tid det tar før det sitter en spire hos meg.
 
Kvelden nå blir brukt til å strikke, og snart dukker nok sengen også opp [:)]
 
Kjære dagbok!
 
Sitter her med frokosten min, og har masse rare tanker i hodet mitt. Jeg har jo så lyst til å bli gravid snart...må bare få hjem mannen min først, er jo litt vanskelig uten han tilstede [:)] Nå for tiden tenker jeg mye på om jeg har eggløsning, tenk om jeg ikke har det?
Jeg har tidligere hatt en hormonforstyrrelse, da uteble menstruasjonen min i flere måneder, og jeg var ikke gravid, testet jo i ett sett....Ble henvist til GU, og der fikk jeg beskjed om at det car PCO, testet for dette for et par år tilbake, og da var alle prøver helt fine...skjønn det den som kan. Jeg har jo hatt et stort vekttap da, har kvittet meg med ca 50 kg, så det kan jo ha positiv innvirkning. Har fått et aktivt liv i stedet for et innaktivt med godteri og potetgull i sofaen.
 
Hadde tenkt meg på trening i dag, men jeg tror jeg står over jeg. Formen er ikke helt på topp, er i startfasen på forkjølelse. Tar heller en treningsøkt på søndag i stedet for, den dagen er jo fryktelig lang likevel [:)] Ellers så har jeg ikke de store planene for dagen, skal være sammen med en venninne og hennes 2 små gutter, gleder meg som bare det.
 
HA EN FIN LØRDAG ALLE SAMMEN!
 
Kjære dagbok!
 
Vi er alt kommet til slutten på helgen, og den har gått altfor fort syns jeg, det skulle ha vært minst en dag til i den [:)] Dagen i dag startet veldig godt, jeg våknet halv ni, stod opp kl 9, og spiste frokost, kl 10 var jeg på trening, og det var så deilig å starte dagen med en skikkelig god økt. Fikk forbrent opp noen av alle kaloriene jeg inntok i går ja [:)]
 
Ellers så er det ikke de store planene for dagen, strikke litt og slappe av. Har litt jobbting jeg må forberede til uka som kommer. Det er travelt på jobb om dagen, men utrolig artig da.
 
ØNSKER ALLE SAMMEN EN UTROLIG FIN SØNDAG!
 
Så flink du er!
Du hadde overstått treningen lenge før jeg tenkte på å stå opp... [&:]
 
 
Hehe...jeg er nok litt sånn morgenfugl ja [:)] Liker å legge meg tidlig, og stå opp tidlig. Nå bare nyter jeg resten av dagen, ser litt på TV, og strikker. Det er jo så artig, strikker meg et vognteppe [:)] Har kommet godt over halvvei nå, så jeg gleder meg til det er ferdig.
 
Du får ut å trene litt nå da vet du [:)] så kan du også nyte resten av dagen med god samvittighet vet du [:)]
 
Kjære dagbok!
 
I dag er det mandag 7. april, og jeg har litt vondt helt nederst i magen. Jeg lurer rett og slett på om det kan være en eggløsning på gang. Jeg sluttet på p-piller 24. mars, og det kan egentlig stemme godt med en eggløsning nå. Jeg hadde et opphold på pillene i januar også, og da fikk jeg 24 dagers syklus, og det kan se ut til at jeg får det nå også. Så da regner jeg med at menstruasjonen kommer rundt den 18. eller 19. april. Skulle jeg holde meg til en 24 dagers syklus, så har jeg eggløsning i disse dager.
 
Ellers så har jeg store planer om å komme meg på trening i dag, blir enten spinning eller en løpetur på tredemøllen. Det er bare et problem, og det er at spinningtimen kolliderer med Farmen, og jeg er jo en ivrig titter på den da [:)]
 
Jeg var på do i sted, og jeg måtte bare ta en sånn eggløsningstest, og den var jo superpositiv da, det tok ikke mange sekundene før det lyste to streker mot meg. Da har jeg svaret på vondten i magen ihvertfall [:)] Bare så synd min mann ikke er hjemme da, eller egentlig ikke, vi vil ikke ha desemberbarn.

Ønsker dere alle en hoppende fin mandag [:)]
 
Kjære dagbok!
 
Nok en ny dag, og enda en dag nærmere helgen. Jeg er skikkelig trøtt for tiden, og det skyldes ikke graviditet. Jeg sliter med nattesøvnen for tiden, jeg har pådratt meg en aldri så liten forkjølelse, og nesen er pottetett. Jeg bruker ikke nesespray, da jeg har misbrukt det før, og det gjør bare så sykt vondt i nesen når jeg bruker det.
 
Nå er det ikke mange dagene til min kjære kommer hjem, kommer hjem senest om en ukes tid, så jeg gleder meg veldig. Jeg håper jo at han kommer til helgen da.
 
ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG FLOTT TIRSDAG!
 
Kjære dagbok!
 
Da var vi midtveis i uka, og helgen nærmer seg med stormskritt. Jeg gleder meg mer og mer til min kjære kommer hjem. Det er ikke mange dagene igjen nå. Jeg prøver å ikke tenke så mye på dette med prøving og eggløsning, ting må rett og slett bare gå seg til tenker jeg. Jeg blir gravid når jeg blir det, og så får jeg bare glede meg over det når det skjer [:)]
 
Ha en fin onsdag alle sammen!
 
Kjære dagbok!


Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne, og det har egentlig vært litt deilig å ikke ha så himla mye fokus på dette med baby, ha litt andre tanker i hodet også. Vi har jo det flotte været om dagen, og det er godt å våkne om morgenen og se at det blir nok en deilig dag uten regn og vind [:)]

Nå går jeg bare å venter på TR, slik at vi kan komme skikkelig i gang med prøvingen, håper bare min kjære er hjemme neste gang jeg har EL [:)]

 
Da var det kvelden blitt, og jeg kan vel melde om at TR har kommet snikende i kveld. Og det vil da si at jeg har en syklus på 25 dager, og det er jo ikke så ille. Jeg har jo akkurat sluttet på pillene. Jeg hadde også et opphold på pillen i januar, og da hadde jeg 24 dagers syklus, så det virker nesten som jeg har landet på en kort syklus, og det gjør meg ikke så mye egentlig.


ØNSKER DERE ALLE EN SOLRIK OG FLOTT MANDAG!

 
ØNSKER DERE ALLE EN KJEMPE FIN HELG!!!!!!!!!!
 
Kjære dagbok [:)]
 
Da var det noen dager siden sist jeg skrev her inne. Det skjer ikke så mye her om dagen. Jeg jobber, trener, jobber enda mer, og trener så mye jeg kan [:)] Jeg bruker noe av kveldene til å strikke også. Det er jo snart helg igjen også, det er deilig med sånn langhelg da, så den skal nytes i lange drag [:)]
 
 
 
Kjære dagbok [:)]
 
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og skrevet noe i det hele tatt. Det har jo ikke vært noen aktiv prøving her siden min kjære ikke har vært i hus når jeg har hatt eggløsning.
Men nå skal jeg ha eggløsning om 12-13 dager, så nå satser vi på denne perioden her. Jeg har hatt rimelig stabile sykluser iallefall, 25 dager og 26 dager. Håper det fortsetter sånn, eller at mensen aldri dukker opp igjen før et godt stykke ut i 2009 [:D]
 
ØNSKER DERE ALLE EN RIKITG FIN 17. MAI!
 
Kjære dagbok [:)]
 
Da var nasjonaldagen over, og vi er tilbake igjen til "hverdagen", og det er jo litt deilig det også. Jeg og min samboer har foreløpig ikke noe sterkt bånd til 17. mai, det er barnas dag, og når vi ikke har egne barn, så blir ikke denne dagen helt det samme syns jeg.
 
Nå har jeg omtrent begynt å telle ned til eggløsningen, jeg er litt sånn usikker på når tid den skal være, enten den 27. mai eller 29. mai, så det er jo bare å humpe i vei når TR har dratt sin vei. Jeg trodde jeg fikk TR den 16. mai, men det var det visst ikke, den kom ikke før etter sex 17. mai morgenen [:D] Så jeg tar utgangspunkt i gårsdagen, og da blir det 29. mai som er eggløsningsdagen. Uansett, jeg håper at det klaffer for oss denne måneden her. Vi har ikke hatt noen reell prøving før nå, vi har jo ikke vært sammen i nærheten av EL før.
 
ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG FIN SØNDAG!!
 
Så bra at han endelig er hjemme når du har EL da!! [:D]
Hvorfor han har ikke vært hjemme...? Jobb?
 
Håper dere hadde en fin 17 mai i går selv om det er barnas dag, enig med deg der!
 
 
Ja vi hadde en kjempefin dag, gjorde minst mulig faktisk [:)] Er litt deilig med slike dager også.
Ja jeg gleder meg veldig til neste helg, og starten på uka etterpå, da skal vi hompe i vei kan du tro
 
Han har vært bortreist når jeg har hatt EL tidligere, men nå har jeg sagt at han får holde seg hjemme til spiren sitter [:)]
 
[:)] Kjære dagbok [:)]
 
Da var uken godt i gang, og det er bra syns jeg. Da går tiden fram til vi kan sette i gang denne prøvingen for alvor. Jeg har jo vært uten p-piller nå siden slutten på mars, men det hjelper jo ikke det når min kjære ikke er tilstede under EL [:D]
 
Nå bare venter jeg på at TR skal dra sin vei, jeg blør mye og litt lenger nå som jeg er uten p-piller, men jeg har ikke noen form for smerter heldigvis [:)]
 
GLEDER MEG TIL HELGEN JA  
 
Ønsker dere alle en riktig fin tirsdag!
 
Kjære dagbok [:)]
 
Da var det jammen meg snart helg igjen, og jeg gleder meg som bare det. Skal bli godt å få noen dager fri, trenger å sove litt kjenner jeg. Er travelt på jobb om dagen, og det merkes på kroppen.
Ellers så tror jeg kanskje at det snart er litt EL på gang, jeg har litt vondt helt nederst i magen min, tok en EL-test i går, men den var negativ, så jeg får prøve igjen i dag kanskje.
Vi får starte opp med innsatsen i dag tenker jeg, så blir det full fart fram til neste helg [:)]
 
Kjære dagbok!
 
Da har vi kommet til slutte på mai, og det nærmer seg eggløsning, og denne gangen er vi jammen hjemme samtidig begge to [:D] Nå bare håper jeg at humøret til oss begge blir bedre, slik at vi kan sette i gang prøvingen her [:)] nytter ikke å lage baby når man er sur på hverandre [:D]
Ellers så har jeg gått tom for eggløsningstester, og det er så kjipt, har bestilt meg nye, og de kommer i posten i morgen tror jeg. Har bestilt billig-tester (stav), og CB sine digitale. Gjorde det i to operasjoner, og på forskjellige dager, så slipper jeg toll [:)]
 
JEG VIL BLI GRAVID NÅ!!!!!!
 
Kjipt å gå tom for EL tester!!! [:@]

Det går ann å bestille i to omganger på samme dag og fremdeles slippe toll , det er iallefall det jeg gjorde [;)]
 
Back
Topp