babyklarnå sin dagbok

Kjære dagbok!
 
Da var vi kommet til dag 6 i syklusen, og det er bare 6 dager til el, om jeg har det da...vi har allerede begynt hardkjøret [:D] og håper at det skjer denne perioden her. Vi er bare så utrolig klar for en baby nå, og sambo er også utrolig klar. Vi er like spent begge to når det nærmer seg menstider, og begge blir like skuffet hver gang også. Nå er det heldigvis bare 5 uker til vi skal på utredning, og det går jo så fort.
Jeg har sluttet å bruke el-tester, jeg ble jo helt tullete av det, og nå satser vi på at vi treffer el uten å teste og å ha pliktsex. Har regnet ut snittet på syklusene mine, og kommer da fram til en syklus på 27 dager. Så har begynt å lure på om jeg skal ta det som et utgangspunkt, men samtidig har jeg jo hatt rimelig stabile sykluser på 25 og 26 dager, hadde en liten avstikker på 34 dager. Det er denne som drar opp snittet.
 
Kjære dagbok!
 
Nå har jeg ikke vært her på noen dager og skrevet i dagboken min. Jeg har ikke gjort så veldig mye nytt siden sist jeg skrev her inne, men i dag har det vært skikkelig karusell-kjøring i eggstokkene mine, og det har til tider vært litt småvondt nedi der. Håper at jeg snart har eggløsning, for nå skal snart min kjære ut å jobbe igjen i noen uker...så vi må bare stå på så godt vi kan fram til han drar.
 
Nå er det bare 33 dager til vi skal til utredning, og jeg må si at tiden fram til nå har gått utrolig fort. Det skjer jo noe omtrent hver eneste dag, og da bare flyr dagene avsted, og man rekker jo ikke å tenke på at tiden går seint.
 
Har vært litt ute og kikket på litt sånn forskjellige ting som jeg kan tenke meg å ha når det blir baby her i huset også [:)] Det er jo så utrolig mye fint der ute. Gleder meg til jeg kan handle inn nødvendig utstyr [:)]
 
Kjære dagbok [:)]
 
Er noen dager siden sist jeg skrev her. Har ikke skjedd så mye nytt siden sist. Jeg er fortsatt alene, men om en liten uke, så ser jeg min kjære igjen [:)] Gleder meg som et lite barn til å se han igjen.
Ellers så er jeg godt i gang med mitt nye liv, treningen går så det suser, og jeg klarer meg veldig godt med tanke på kosten. Jeg kjører en ganske streng diett, og kommer nok til å gå litt lei etterhvert, men jeg skal klare det [:)]
Ellers så har jeg en del murringer i magen om dagen, og vil nok tro at mensen kommer når den skal om en uke. Det kjennes akkurat slik ut iallefall. Selvefølgelig blir jeg utrolig glad om min kjære sine svømmere overlevde til eggløsningen var, og at det heller bor en liten spire i magen min [:)]
Ønsker dere alle en riktig flott tirsdag [:)]
 
Kjære dagbok [:)]
 
En liten hilsen i dag også.  I dag murrer det også noe veldig i magen, og det er mye luft i magen om dagen. Puppene er ikke så ømme lenger, det går litt sånn opp og ned. Jeg har som sagt ikke de helt store forhåpningene om at jeg skal være gravid nå.
Ellers så er det bare 22 dager til utredningstimen, og jeg gleder meg veldig, men er samtidig utrolig spent på hva som kommer til, og hvilke tiltak jeg evt blir satt på [:)]
Bare 4 arbeidsdager igjen, så er det litt ferie på meg, og det skal bli så godt [:)]


Nå er det på tide å komme seg avgårde til jobb. Går forresten veldig godt med kosten og vekten, vekten peker nedover nå, og det er jeg så glad for. Blir en runde med trening i dag også. Blir nok en runde med styrketrening i dag.
 
Ha en riktig fin onsdag alle sammen!
 
Kjære dagbok!
 
Da er det nok en gang lenge siden jeg har skrevet noe til deg. Jeg har brukt lang tid på å tenke denne perioden her. Jeg var egentlig ganske så innstilt på at jeg ikke skulle teste med noen verdens ting, men jeg klarte jo ikke å holde det da. Jeg fikk en positiv EL-test den 18. september, og den 30. september så fikk jeg en falsk positiv Clear blue test. Og mensen kom da dagen etterpå, så det var jo bare så utrolig skuffende må jeg si.
På dag 5 i denne syklusen her fikk jeg positiv EL-test igjen, og nå kjører vi på som bare det, og håper at spiren sitter denne perioden her. Det er bare 8 dager til vi skal til utredning nå, og jeg må si at jeg gleder meg som bare det nå. Det har liksom ikke vært så nært som nå da [:)] Er veldig spent på hva som kommer ut av den timen der, hva som blir planen videre og sånn.
 
Ha en fin dag alle sammen [:)]
 
Da var det jammen meg på tide å skrive litt i dagboken min igjen. Er lenge siden sist. Jeg har nå gjennomført min aller første PP med pergotime, og den ga dessverre ingen resultater denne gangen her. TR kom for fullt her i dag, og nå blir det en runde med metformin og pergotime neste gang TR dukker opp.
Det kan se ut som om dette skal være en litt kronglete vei å gå, men jeg skal klare å komme fram på denne veien også [:)] Nå satser vi på å få til en iten spire før jul, ellers så blir det fullt kjør i 2009 [:)]
 
Back
Topp