Babyklær

En tråd i 'Juli 2021' startet av Lykkenerstor, 11 Mar 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Luttenutt Glad i forumet Juligull2021 Julibarna 2019

Jeg er sykt sær tror jeg. Er ikke fan av gutteklær og jenteklær som er blå og rosa, jeg har nesten bare nøytrale farger i hus fra før med rolig mønster på. Har ikke begynt handelen til kommende baby enda da så kan jo endre seg :hilarious: Syns ribbebodyene til Lindex var veldig gode om de fortsatt eksisterer. Mini nå bruker pysjene med ben fra hm, de er veldig myk og god, så har han mye av basicjoggebuksene og genserne derfra i barnehagen :) Newbie har også mye fint.

2. Emmeli Gift med forumet Augustbarna 2021 Juligull2021

Arket? :oops:

3. Bordknott Flørter med forumet Juligull2021

Av ren uvitenhet og nysgjerrighet, hvordan er passformen på cubus? Nå har ikke vi handlet så mye på cubus, da utvalget har vært veldig dårlig. Men hvis det er litt rar fasong, så er det greit å styre unna :p

4. Luttenutt Glad i forumet Juligull2021 Julibarna 2019

Jeg har bare prøvd bodyene som man skal ta over hodet og som selges 2 for x. Stoffet er veldig tykt og blir hardt ved vask. Jeg sorterte litt babyklær igår. Alle bodyer fra Cubus gikk i bosset, de var dødsbred og superkort, kan aldri tenke meg at de hadde passet på et barn uansett størrelse. Kan jo også være jeg ikke klarer vaske klær :shy: Mulig de andre klærne er bedre enn de jeg har prøvd :)

Last edited: 15 Mar 2021
  5. Bordknott Flørter med forumet Juligull2021

Takk for svar, da må vi styre unna. Sjansen for lang rygget baby er stor :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  6. Luttenutt Glad i forumet Juligull2021 Julibarna 2019

Mener Lindex har modeller som er regulerbar i skrittet med knapper. Det er jo noe som vil passe lenge :)

• Liker Liker x 1
    • Informativ Informativ x 1
  7. Lillevesen246 Gift med forumet Novembergull 2017 Juligull2021

Som nevnt, kort og bredt, de du kan kneppe i siden er skakke og jævlige :eek: stoffet er enten for tynt eller for tjukt. Jeg har tatt vare på 1 eller 2 sett, aner ikke om de blir brukt. Liker det bare ikke :) kjøoer fortsatt ikke noe på cubus til 3 åringen heller :)

• Informativ Informativ x 1
  8. MissFlite Flørter med forumet

Vår har laang rygg og Lindex er den med best passform. Bodyer fra Cubus er helt umulig å bruke :bag:

9. Bordknott Flørter med forumet Juligull2021

Hvordan er hm, Kappahl eller nameit i forhold til bredde/lengde på baby med lang rygg?

10. Juliii Forumet er livet Juligull2021

litt forskjellige butikker, men her går det i Janus, cubus, kappahl, name it, barnashus. Syns selv det er vanskelig å finne fine klær til gutt som det er til jenter. Da vi fikk vite det var gutt vi venter oss og jeg skulle sjekke ut hva utvalget til gutter var syntes jeg man gikk bare forbi så og si jenteklær og tok meg lang tid å finne noe i det hele tatt som fint. det er også mye mer stæsj til jenter som hårbånd etc. som man ikke kjøper til gutter.

• Enig Enig x 1
  11. Mini 2.0 Forelsket i forumet Juligull2021

Jepp. Litt sånn sober COS, kanskje? Det er en av de kjedene som egentlig eies av HM. (Akkurat som COS, Weekday og & Other Stories også eies av H&M.) Ganske rimelig.

https://www.arket.com/en_nok/baby.html

Del denne siden