Babyklær

Jeg er sykt sær tror jeg. Er ikke fan av gutteklær og jenteklær som er blå og rosa, jeg har nesten bare nøytrale farger i hus fra før med rolig mønster på. Har ikke begynt handelen til kommende baby enda da så kan jo endre seg :hilarious: Syns ribbebodyene til Lindex var veldig gode om de fortsatt eksisterer. Mini nå bruker pysjene med ben fra hm, de er veldig myk og god, så har han mye av basicjoggebuksene og genserne derfra i barnehagen :) Newbie har også mye fint.
 
Lindex og kapphl, ellers diverse merker på nettet :) hust and clair, reflex, marmar.
Name it har å noe fint :)
Liker ikke passformen på cubus :)

Av ren uvitenhet og nysgjerrighet, hvordan er passformen på cubus? Nå har ikke vi handlet så mye på cubus, da utvalget har vært veldig dårlig. Men hvis det er litt rar fasong, så er det greit å styre unna :p
 
Av ren uvitenhet og nysgjerrighet, hvordan er passformen på cubus? Nå har ikke vi handlet så mye på cubus, da utvalget har vært veldig dårlig. Men hvis det er litt rar fasong, så er det greit å styre unna :p
Jeg har bare prøvd bodyene som man skal ta over hodet og som selges 2 for x. Stoffet er veldig tykt og blir hardt ved vask. Jeg sorterte litt babyklær igår. Alle bodyer fra Cubus gikk i bosset, de var dødsbred og superkort, kan aldri tenke meg at de hadde passet på et barn uansett størrelse. Kan jo også være jeg ikke klarer vaske klær :shy: Mulig de andre klærne er bedre enn de jeg har prøvd :)
 
Last edited:
Jeg mener å huske at de er korte og brede. Jeg har bare prøvd bodyene som man skal ta over hodet og som selges 2 for x. Stoffet er veldig tykt og blir hardt ved vask. Mulig de andre klærne er bedre :)
Takk for svar, da må vi styre unna. Sjansen for lang rygget baby er stor :hilarious:
 
Av ren uvitenhet og nysgjerrighet, hvordan er passformen på cubus? Nå har ikke vi handlet så mye på cubus, da utvalget har vært veldig dårlig. Men hvis det er litt rar fasong, så er det greit å styre unna :p
Av ren uvitenhet og nysgjerrighet, hvordan er passformen på cubus? Nå har ikke vi handlet så mye på cubus, da utvalget har vært veldig dårlig. Men hvis det er litt rar fasong, så er det greit å styre unna :p
Som nevnt, kort og bredt, de du kan kneppe i siden er skakke og jævlige :eek: stoffet er enten for tynt eller for tjukt. Jeg har tatt vare på 1 eller 2 sett, aner ikke om de blir brukt. Liker det bare ikke :) kjøoer fortsatt ikke noe på cubus til 3 åringen heller :)
 
litt forskjellige butikker, men her går det i Janus, cubus, kappahl, name it, barnashus. Syns selv det er vanskelig å finne fine klær til gutt som det er til jenter. Da vi fikk vite det var gutt vi venter oss og jeg skulle sjekke ut hva utvalget til gutter var syntes jeg man gikk bare forbi så og si jenteklær og tok meg lang tid å finne noe i det hele tatt som fint. det er også mye mer stæsj til jenter som hårbånd etc. som man ikke kjøper til gutter.
 
Back
Topp