Babyhåp

Ringte legen selv og fikk vite dette:
hCG målt på tirsdag: 4800
hCG målt på torsdag: 4000

Da fikk jeg bekreftet det jeg allerede egentlig visste. Likevel godt å vite det helt sikkert.
 
Trist å høre om at du mistet :( Var igjennom det samme tidligere i mars. Det hjelper meg mye å tenke på at vi faktisk kan bli gravide og så er det viktig å ta vare på hverandre og prøve igjen når man føler seg klare for det :Heartred
 
Trist å høre om at du mistet :( Var igjennom det samme tidligere i mars. Det hjelper meg mye å tenke på at vi faktisk kan bli gravide og så er det viktig å ta vare på hverandre og prøve igjen når man føler seg klare for det [emoji813]red
Ja, prøver å fokusere på det som er positivt [emoji4][emoji173]
 
:Heartred
 
Ååånei :( dette skulle jo ikke skje :( sender deg en god klem [emoji173]
 
Føler meg enda litt bedre igjen i dag. Blør fortsatt, men mye mindre. [emoji4] Litt øm nederst i magen.

Advarer om ekle detaljer, så hvis du er en sart sjel bør du ikke lese ferdig dette avsnittet:
Var veldig glad for at blødningene var mindre i går (som en litt kraftig mens) og tenkte at nå var sikkert alt ute. Men på kvelden i går da jeg reiste meg, kjente jeg godt at noe litt stort kom ut av meg. Da jeg gikk på do så jeg at det var en ganske stor klump. Og den var hard! [emoji32] Satt igjen med en følelse av at det var selve spiren. Kunne selvfølgelig ikke se detaljer, men tror kanskje det må ha vært det. Fikk helt vondt inni meg! Nå håper jeg virkelig alt er ute. Blør mye mindre i dag og ingen ordentlige klumper! (Beklager detaljene, men det er min dagbok og ved å skrive det her får jeg det litt ut av hodet i alle fall.)
 
Føler meg enda litt bedre igjen i dag. Blør fortsatt, men mye mindre. [emoji4] Litt øm nederst i magen.

Advarer om ekle detaljer, så hvis du er en sart sjel bør du ikke lese ferdig dette avsnittet:
Var veldig glad for at blødningene var mindre i går (som en litt kraftig mens) og tenkte at nå var sikkert alt ute. Men på kvelden i går da jeg reiste meg, kjente jeg godt at noe litt stort kom ut av meg. Da jeg gikk på do så jeg at det var en ganske stor klump. Og den var hard! [emoji32] Satt igjen med en følelse av at det var selve spiren. Kunne selvfølgelig ikke se detaljer, men tror kanskje det må ha vært det. Fikk helt vondt inni meg! Nå håper jeg virkelig alt er ute. Blør mye mindre i dag og ingen ordentlige klumper! (Beklager detaljene, men det er min dagbok og ved å skrive det her får jeg det litt ut av hodet i alle fall.)

Uff, kjenner til disse klumpene :/ Håper det er over nå og at blødningene snart opphører. :Heartred
 
Takk! [emoji173] Håper det er over snart. Har bare lyst til å bli gravid igjen nå.[emoji4]

Skjønner det :Heartred Det var det første jeg tenkte også når det skjedde. Jeg har fått eggløsning tilbake nå etter 3 uker og mistet uke 9+5, så håper det går like raskt med deg også :) Klem
 
Skjønner det [emoji813]red Det var det første jeg tenkte også når det skjedde. Jeg har fått eggløsning tilbake nå etter 3 uker og mistet uke 9+5, så håper det går like raskt med deg også :) Klem
Ja, håper det går raskt og ikke blir noe sykluskluss nå! [emoji6]
 
Vært ute og gått en liten tur i marka i dag. Kjente jeg ble ganske øm i korsryggen på slutten. Legen sa jo det var lurt å ta det litt med ro, men sååå med ro?!? Gikk jo både kort og rolig og hadde ispause (hadde med nieser). Når kan man trene igjen? Vente til det slutter å blø kanskje? Håper i alle fall på å kunne sykle eller padle litt i ferien! [emoji4]
 
Hatt mer ubehag igjen i dag. Litt kramper nå i kveld. Kan det være fordi jeg har vært i mer aktivitet i dag? Merkelig. Håper det føles bedre igjen i morgen.
 
Back
Topp