Babydrømmen som tar alt for lang tid

Oppdatering

Eg reiser kanskje å kjøper test i dag alikavel.. heheh er så spent. Drømte i natt at det kom en mørkere ring rundt niplene ! og tenkte yes da er eg gravid , dumt det bare var en drøm :p

Oppdatering

Eg reiser kanskje å kjøper test i dag alikavel.. heheh er så spent. Drømte i natt at det kom en mørkere ring rundt niplene ! og tenkte yes da er eg gravid , dumt det bare var en drøm :p
Noen ganger er det kroppen vår som gir oss tegn med sånne drømmer :P
Eller det er iallefall noe jeg håper på hehe.
Spent på hva testene viser når du tar de!!
Masse lykke til! :)

Noen ganger er det kroppen vår som gir oss tegn med sånne drømmer :p
Eller det er iallefall noe jeg håper på hehe.
Spent på hva testene viser når du tar de!!
Masse lykke til! :)

Ja eg håper at det var ett tegn ! er første gang eg har drømt om å vere gravid faktisk !

Grattis med babystrek forresten :Heartred:D

Begynner å tenke på ivf nå, om det hadde vert mulig å prøvd det uten at noen befrukta egg ble destruert etter befruktning. Er så lei av å ikkje bli gravid ! Kjøpte tester i sted de er 25 ml på følsomhet, tar en ca kl 13, er da eggløsningstestene har pleid å bli positive :p. Håpe håpe at eg kan se en svak strek for første gang.

ahh eg som skulle vente med å teste! Tankene snur fort om ka man skal gjøre altså :p

Nå er jeg veldig spent! Du har jo veldig lovende symptomer, men med desto høyere fallhøyde :( Krysser alt jeg har for deg!

Negativ
Det verste er at eg følte eg kunne se streken mens den ble rosa, så var det ingenting etter 4 min. Blææ , men er kvalm fremdeles og dette er før ikm og ikkje morgenurin så eg veit jo ikkje enda :)

Negativ
Det verste er at eg følte eg kunne se streken mens den ble rosa, så var det ingenting etter 4 min. Blææ , men er kvalm fremdeles og dette er før ikm og ikkje morgenurin så eg veit jo ikkje enda :)
Tror det enda er for tidlig, håper for deg!! Din tur nå:Heartred

Negativ
Håper det bare var for tidlig!

venter til søndag faktisk :p har bare en test på 25 ml så tenkte å ikkje bruke mer penger på det. Hehe så på søndag er eg iallefall over ikm uavhengig av kor lang syklus eg har denne mnd :D er spent !!

Herlighet så flink du er til å vente med å teste:happy:
Hilsen frk.testetøs til tusen:hilarious::hilarious::hilarious:

Krysser fingrene for at helgen gir deg gode nyheter:smiley-angelic001

Edit: Ser jo nå at du har testet idag :hilarious: Det er jo fortsatt tidlig da, så fortsatt håp:happy:

Last edited:
Herlighet så flink du er til å vente med å teste:happy:
Hilsen frk.testetøs til tusen:hilarious::hilarious::hilarious:

Krysser fingrene for at helgen gir deg gode nyheter:smiley-angelic001

Edit: Ser jo nå at du har testet idag :hilarious: Det er jo fortsatt tidlig da, så fortsatt håp:happy:
Jaaa hahaha huss gjekk på en smell :hilarious::hilarious:

Prøv igjen i mårra kanskje? På ikke morgen- urin også liksom. Det var jo tross alt 25ml tester du kjøpte? Så skal mye til før at det vises noe på de før ikm vel? :)

Prøv igjen i mårra kanskje? På ikke morgen- urin også liksom. Det var jo tross alt 25ml tester du kjøpte? Så skal mye til før at det vises noe på de før ikm vel? :)

Ja skal nok det :) vi får se om eg venter til torsdag kanskje da er det syklus dag 27 :D

Ja skal nok det :) vi får se om eg venter til torsdag kanskje da er det syklus dag 27 :D
Imponerende om du klarer å vente en ekstra dag hehe. :) Det er så klart alltid lurest å vente lengst mulig, men om du er som meg så blir man litt bitt av basillen av å ha startet testingen :hilarious:

No kom mensen
Syklus 26 dager
Hatt det 2 mnd på rad no, det siste året har sykusen vert frå 30-32 , 2 mnd på 28 dager. Før eg begynte på prevensjon så hadde eg regelmessig syklus på 26 eller 28 dager hugser, ikkje helt. Så trur faktisk dette betyr at kroppen min stabiliserte seg forrige mnd då stoffskiftet mitt også gjorde det. Så egentlig kan man si at eg har starta på nytt med prøveperioden og er på PP2. Siden kroppen mest sannsynlig har vert i ulaget siste året. Er vertfall den tanken eg trøster meg med ! sukk :Heartred

Negativ i dag, men ikkje tatt på morgenurin. Veit ikkje ka eg skal gjøre ! Det suger så hardt at dette skulle skje meg ! :sad010

Åå jeg er skjønner (og kjenner på) fortvilelsen din:Heartred
Vi brukte over 2 år fra vi begynte å prøve til nr.2 kom. Hadde først en sa i pp4, deretter tok det ett år før vi ble gravide igjen.:sorry: Også den gangen sa, før den satt pp'en etterpå.
Har du tempet også i forbindelse med eggløsning? Eller bare brukt tester?
Tenkte bare på at el-tester viser jo kun at kroppen forsøker å slippe egget, og ikke om den faktisk klarer det.
Men ettersom du allerede har vært på sjekk så kunne de vel kanskje se at kroppen slipper egg som normalt?

Ja de kunne se det, de så faktisk at egget hadde sluppe då eg var på kontroll hos hausken, og då visste eg også ifølge tester at eg hadde hatt eggløsning.

Denne syklusen hadde vi bare sex annenhver dag eller hver dag den uka eg visste at den kom, pluss at eg kjente det på kroppen. Prøver å ta noen mnd no uten testing siden det stresser meg. I og med at syklusen har blitt stabil og eg kjenner når eggløsningen er sånn ca håper eg det er nok :D satser på januar 2021 :Heartred

Ja de kunne se det, de så faktisk at egget hadde sluppe då eg var på kontroll hos hausken, og då visste eg også ifølge tester at eg hadde hatt eggløsning.

Denne syklusen hadde vi bare sex annenhver dag eller hver dag den uka eg visste at den kom, pluss at eg kjente det på kroppen. Prøver å ta noen mnd no uten testing siden det stresser meg. I og med at syklusen har blitt stabil og eg kjenner når eggløsningen er sånn ca håper eg det er nok :D satser på januar 2021 :Heartred

Det høres ut som god plan å droppe testene når du har stabil syklus og vet sånn ca nårtid el er. Jeg følte også at det var litt stressende med de el-testene. Så jeg tempet heller, så visste jeg nårtid el hadde vært.
Krysser fingrene for at det snart er deres tur:Heartred

Back
Topp