Puppene er vonde skikkelig vonde, stikninger i livmor og litt kvalme som kjem og går . Kanskje litt endra humør også ? Spennende dager i vente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig at testen var negativ! Jeg har virkelig troen med alle disse symptomene dine. Når er IKM? Fryktelig spennende dager fremover med deg nå
Såå godt å høre at ting går din vei! Kos dere med ny ppDa er stoffskiftet mitt endelig bra ! TSH er 1,4 wooohooo. Har 7fått tilgang til testene eg tok hos hausken før eg starta på levaxin. Då var TSH på 6mU/L , 2 mnd senere hos legen var den på 2mU/L og nå 3 mnd senere 1,4mU/L.
Da er kroppen klar for en baby ! ENDELIG så nå er det bare å kjøre på med en super sunn mnd med trening sunn mat og sex annenhver dag (ingen stress med desse eggløsningstestene der tar eg en pause akkurat no når mannen er permitert).
Livet smiler la oss håpe det blir baby i løpet av de neste mnd'ene
Så utrolig spennende! Krysser fingrene for deg!Da har eg vert bilsjuk kvalm igjen i noen timer, ble veldig nå. Dette er faktisk uvanlig to dager på rad. Eg trur egentlig eg er gravid pga kvalmen, men vi får vente å se . Skummelt å tru det
Spennende symptomer da
Når skal du teste??