Babydrømmen <3

PP10 - CD29 - 12DPO

Fikk et lite håp når tempen plutselig gjorde et hopp igjen idag, så jeg måtte ta en test til. Det skulle jeg ikke gjort, for den var fortsatt negativ. TR dukker nok opp i løpet av dagen eller i morgen da.
Avsluttet dagen igår med skikkelige menssmerter.

Symptomer:
•Menssmerter dypt i magen mot korsrygg
•Emosjonell

1000002648-jpg.461377

Vedlegg

• 1000002648.jpg
    1000002648.jpg
    136,6 KB · Visninger: 354
Det er lenge å prøve, og håpet som blir knust mnd for mnd :sorry: En skal ta kontakt med lege om det ikke har gått når prøvingen har rundet 1 år❤️ Sender deg mange, mange klemmer:hug013

PP11 - CD2

Jeg hadde en skikkelig knekk dagen før mensen kom, viste jo at det ikke gikk denne gangen heller. Men egentlig er humøret ganske bra nå, håper jeg klarer å holde det oppe og tenke positivt framover :)
I mars 26 blir det baby! Det er en fin måned, vi kjenner ingen som har bursdag da, så lille B kan få måneden helt for seg selv :Heartred Det positive er jo at det er enda en måned mindre å tenke på med tanke på bhg-start (siden vi er i gang å tenke positivt liksom) :hilarious:

Det positive med mensen er at jeg kan få noen dager fri fra temperaturmåleren! :hilarious:
Så blir det en øl eller et glass vin til maten i helga! Holder meg borte fra alkohol stortsett hele måneden, men koser meg gjerne litt rundt mens for å unne meg litt godt :hilarious:

Igår brukte vi dagen på en fin tur i skogen med hunden, vi hadde bål og koset oss, så var vi på besøk hos pappa og avsluttet dagen med litt puslespill :)
Idag skinner sola og fuglene kvittrer så fint :love017

Jeg har time hos legen min 10. Juni, da håper jeg hun henviser meg videre, som hun sa hun skulle gjøre.
Jeg tror egentlig ikke jeg får så mye hjelp, siden jeg har blitt gravid to ganger på dette året, men håper jo dem kan gjøre noe og ta en sjekk at alt ser fint ut :)

Symptomer:
Menssmerter i mage og korsrygg, sovet ekstremt dårlig, våknet flere gang om natten (mulig fordi det er så varmt på soverommet)

PP11 - CD5

Helgen har vært kjempe fin! Har fisket, grillet, gått fjelltur med hunden, vi har puslet og koset oss :)

Jeg startet å tempe igjen etter mens idag og neste mandag starter jeg med el-tester. Vi har blitt enige om å kjøre samme stil som forrige runde, så ingen prating om EL! Vi legger inn aksjer annenhver dag, det skal jo være mer enn nok :joyful:

Last edited:
PP11 - CD8

Ikke så mye spennende som skjer, dagene har begynt å gå skikkelige sakte.
Hadde litt brun spotting igår, ikke mer enn at det kom litt på papiret når jeg tørket meg. Det er veldig ulikt meg, håper ikke det er negativt!

Nei, du er jo allerede gravid. Så var en liten festeblødning :Heartred :hilarious: Har hatt sånn som plutselig har kommet noen dager etter TR, bare rester! Men, denne mnd så sitter det vet du :love017

Last edited:
Nei, du er jo allerede gravid. Så var en liten festeblødning :Heartred :hilarious: Har hatt sånn som plutselig har kommet noen dager etter TR, bare tester! Men, denne mnd så sitter det vet du :love017
Hehe! Ja, jeg er jo det, må bare gi kroppen noen uker til å forstå det :hilarious: :Heartred

PP11 - CD13

Pinsehelgen har vært veldig fin. Jeg og samboer har vært på turer i nærområdet :love017
Så dagene til nå har egentlig gått veldig greit :Heartred
Idag har jeg legetime og det er meningen at hun skal henvise meg videre. Har egentlig en dårlig magefølelse på det.

Symptomer:
Begynt å bli litt lette trykke nede på høyre side i magen.

Legen har henvist meg videre til gynekolog! Håper ikke det tar så lang tid før jeg får time da. Å er veldig spent på hva de kan gjøre og om de hjelper meg i det hele tatt da!

Så fint å endelig ha blitt henvist videre! Man håper jo så klart at de egentlig ikke finner noe, men det føles så godt å komme i gang! :happy: Neste trinn er liksom iverksatt og det skjer noe. Og om man skulle finne noe, så er det hjelp å få. Krysser alt som kan krysses for at dette blir deres magiske syklus! :love017

Så fint å endelig ha blitt henvist videre! Man håper jo så klart at de egentlig ikke finner noe, men det føles så godt å komme i gang! :happy: Neste trinn er liksom iverksatt og det skjer noe. Og om man skulle finne noe, så er det hjelp å få. Krysser alt som kan krysses for at dette blir deres magiske syklus! :love017
Det er greit å vite at det skjer noe hvertfall, men fikk selvfølgelig ikke time før i uke 40 :hilarious: det er jo KJEMPE lenge til da!!! Frykter litt at det dreper motivasjon til samboer enda mer, han håpet så gjerne at vi hvertfall skulle fått sjekke at alt er i orden.

Det er greit å vite at det skjer noe hvertfall, men fikk selvfølgelig ikke time før i uke 40 :hilarious: det er jo KJEMPE lenge til da!!! Frykter litt at det dreper motivasjon til samboer enda mer, han håpet så gjerne at vi hvertfall skulle fått sjekke at alt er i orden.
Oi, ja det var lenge å vente! Du kan jo vurdere en privat gynekolog og kanskje? Jeg betaler typ 900-1200 kr hos privat gyn, men 600 og noe hos den offentlige gynekologen, så forskjellen er ikke så himla stor for min del :happy:

Oi, ja det var lenge å vente! Du kan jo vurdere en privat gynekolog og kanskje? Jeg betaler typ 900-1200 kr hos privat gyn, men 600 og noe hos den offentlige gynekologen, så forskjellen er ikke så himla stor for min del :happy:
Det er ikke private gynekologer her, så må nok bare vente :sorry:

Back
Topp