Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri hatt til mine men skal ha nå. Har bare ikke helt bestemt meg enda ei heller tenkt så langt :/
Jo men jeg er helt enigNei det er kanskje litt tidlig endaJeg liker bare å vite hva jeg vil ha slik at jeg kan kjøpe hvis det kommer tilbud
![]()
Det var den jeg å så påVis vedlegget 121866
Ja de har denne på tilbudser fin ut den, men alltid kjekt å høre erfaringer hvis noen har det? Vi vurderer video på babycallen, men har ikke bestemt oss
![]()
Hva mener du med å spørre på generell? Ikke så veldig inni dette systemet endaDet var den jeg å så påspørr inne på generell om det er noen som har den
![]()
jeg lurer jeg å
![]()
Vi har philps med video og er fornøyd!
Åh hehe det andre forumetHva mener du med å spørre på generell? Ikke så veldig inni dette systemet enda![]()
Takk for svar. Hvordan synes du det er å ha video? Er litt redd jeg blir "for opphengt" i den sovende babyen/barnet at jeg ikke klarer å nyte kveldene sammen med min kjære. Men har jeg forstått det riktig at skjermen kan være svart og så kommer bilde hvis barnet griner/lager lyd?
Har philips avent med kamera. Du kan velge om du vil ha bilde hele tiden eller om du vil at den bare skal slå ut når ungen lager lyd
Negativt er at du må ha strøm på kameraet, tungvint ute i vogn blant annet. Laderene er ganske gåene i kontakten, men de kan bestilles nye.
Syns det er godt å kunne se, hvis ikke måtte jeg sikkert inn å sjekka hele tidenguttungen sparka mye i dyna og fikk den over ansiktet feks, og da så vi det jo
![]()
Scd610 er den vi harJeg har tre jeg har lyst på, og klarer ikke helt å bestemme meg![]()
Philips Avent SCD610
Neonate BC6500D
Nabby