Babycall

Happy3

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
Hvilken babycall skal dere ha/har dere?

Noen som har positive/negative erfaringer med video babycall?

Det finnes jo såå mange ulike og vi er veldig usikre på hvilken vi vil ha, så veldig kjekt om dere vil dele tips og erfaringer ☺️

Har aldri hatt til mine men skal ha nå. Har bare ikke helt bestemt meg enda ei heller tenkt så langt :/

Har aldri hatt til mine men skal ha nå. Har bare ikke helt bestemt meg enda ei heller tenkt så langt :/

Nei det er kanskje litt tidlig enda ☺️ Jeg liker bare å vite hva jeg vil ha slik at jeg kan kjøpe hvis det kommer tilbud ☺️

image.jpg
Jo men jeg er helt enig :D så de hadde noe tilbud på barnashus tror jeg det var? Fikk en Mail om noe sånnt :)

Ja de har denne på tilbud☺️ ser fin ut den, men alltid kjekt å høre erfaringer hvis noen har det? Vi vurderer video på babycallen, men har ikke bestemt oss ☺️

Vi har philps med video og er fornøyd!

Takk for svar. Hvordan synes du det er å ha video? Er litt redd jeg blir "for opphengt" i den sovende babyen/barnet at jeg ikke klarer å nyte kveldene sammen med min kjære. Men har jeg forstått det riktig at skjermen kan være svart og så kommer bilde hvis barnet griner/lager lyd?

Takk for svar. Hvordan synes du det er å ha video? Er litt redd jeg blir "for opphengt" i den sovende babyen/barnet at jeg ikke klarer å nyte kveldene sammen med min kjære. Men har jeg forstått det riktig at skjermen kan være svart og så kommer bilde hvis barnet griner/lager lyd?

Jeg vil ikke ha noe annet enn video.
Ja, det stemmer:)
Har jo med video på tilbud hos barnas hus nå også...

Jeg vil ikke ha noe annet enn video.
Ja, det stemmer:)
Har jo med video på tilbud hos barnas hus nå også...
Takk for at du sa i fra. Så bare den andre gjennom annonse på Facebook. Hmm. Må nok lese litt om den ja, veldig lyst på video ☺️

image.jpg

Har doro, superfornøyd. Hatt den i 3 år og fortsatt like god:) Skal i tillegg ha en trådlås som kan kobles til tlf :)

Har philips avent med kamera. Du kan velge om du vil ha bilde hele tiden eller om du vil at den bare skal slå ut når ungen lager lyd:)
Negativt er at du må ha strøm på kameraet, tungvint ute i vogn blant annet. Laderene er ganske gåene i kontakten, men de kan bestilles nye.
Syns det er godt å kunne se, hvis ikke måtte jeg sikkert inn å sjekka hele tiden:p guttungen sparka mye i dyna og fikk den over ansiktet feks, og da så vi det jo:)

Har philips avent med kamera. Du kan velge om du vil ha bilde hele tiden eller om du vil at den bare skal slå ut når ungen lager lyd:)
Negativt er at du må ha strøm på kameraet, tungvint ute i vogn blant annet. Laderene er ganske gåene i kontakten, men de kan bestilles nye.
Syns det er godt å kunne se, hvis ikke måtte jeg sikkert inn å sjekka hele tiden:p guttungen sparka mye i dyna og fikk den over ansiktet feks, og da så vi det jo:)

Takk for at du deler din erfaring ☺️ tenker også at det kan være praktisk å kunne følge med og sleppe å gå inn på rommet for å sjekke hele tiden. Skjønner det er negativt at den må være på strøm.

Må nok tenke litt, men heller nok mot babycall med kamera ja ☺️

Jeg føler ingen trang til å ha babycall med video. Sist hadde vi (super?)nova, og vi var veldig fornøyd med den. :) veldig kjekk og grei og fungerte fint både i vogna og på soverommet. :)

Vi skal ha med kamera:) mest på grunn av at vi har to katter så jeg skal slippe å løpe opp og ned trapper hvert 5. Minutt for å se om det ligger en pus på ansiktet ;)

Jeg har tre jeg har lyst på, og klarer ikke helt å bestemme meg ;)
Philips Avent SCD610
Neonate BC6500D
Nabby

Back
Topp