Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Nope. Står riktig butikk hos meg.
Åå da må det ha skjedd noe med min da! Orker ikke bomtur..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope. Står riktig butikk hos meg.
De har visst problemer med at de som vil hente på Sørlandssenteret får mail fra Kvadrat, og motsatt.Åå da må det ha skjedd noe med min da! Orker ikke bomtur..
De har visst problemer med at de som vil hente på Sørlandssenteret får mail fra Kvadrat, og motsatt.
"Da har vi funnet løsningen, men du må bare gjøre en liten justering selv. Trykk på «oppdater din profil» øverst på bekreftelsesmailen. Klikk deretter på «manage my active memberships», så på «name it». Her kan du endre by og butikk og så klikke «confirm changes» (ikke klikk deg inn på name it igjen, for da går den tilbake til gamle innstillinger). Kryss vekk siden, og gå inn på bekreftelsesmailen igjen (du får ikke ny mail). Klikk på «se på nett» og se der om det står at du skal hente i riktig butikk. Vær snill å gi oss beskjed hvis dette ikke fungerer. Beklager ekstra arbeidet dette medfører for deg."
Kan du ta bilde av innholdet? *sykt nysgjerrig*Jeg har hentet, de hadde litt problemer med scanning av strekkoden, men det ordnet seg på en annen måte til slutt likevel.
Kan du ta bilde av innholdet? *sykt nysgjerrig*
Jeg har ikke fått mail enda
Akkurat sånn ja!
Er det forskjell på jente og gutte pakker? Siden de spurte etter kjønn. Lurer også på hvorfor de spurte etter navn[emoji848]
Det var ingen forskjell! Jeg spurte, og hun i butikken visste ikke hvorfor de ville vite det. Sikkert mer tilpasset reklme/nyhetsbrev tenker jeg.Er det forskjell på jente og gutte pakker? Siden de spurte etter kjønn. Lurer også på hvorfor de spurte etter navn[emoji848]
Min tanke også, at det er for å tilpasse reklame.Det var ingen forskjell! Jeg spurte, og hun i butikken visste ikke hvorfor de ville vite det. Sikkert mer tilpasset reklme/nyhetsbrev tenker jeg.
De sier de pakker som bare det, men jeg har ikke fått noe epost endaDet var på den lokale butikken. Søk opp name it Amanda