Babybox fra name-it

Fikk Mail om at min var klar til henting på en plass de ikke engang har NAME IT butikk [emoji23][emoji85]

Samma her. Jeg fikk meg en bomtur pga det... [emoji17] Veldig kjekt med bomtur 5 dager på overtid. [emoji12] Ringte den nærmeste butikken og fikk beskjed om å komme til de. Det får bli etter denne ungen velger å komme ut [emoji6]

Hvordan skriver dere fullmakt så andre kan hente? Bilde av terminbekreftelse og noe mer?

Hentet min i dag da det plutselig ikke ble fødsel likevel. 3.mann ER en luring! [emoji13][emoji28]

Hva var det i den? :D får ikke henta min på noen dager og er såå nysgjerrig

Hentet min i går, er samme som på bilder på side 2 her (grå bukse, prikkete/stripete body og koseklut).
Veldig fin innpakkning (boks) btw!
Men jeg fikk body med striper i steden for prikker.

De har visst problemer med at de som vil hente på Sørlandssenteret får mail fra Kvadrat, og motsatt.

"Da har vi funnet løsningen, men du må bare gjøre en liten justering selv. Trykk på «oppdater din profil» øverst på bekreftelsesmailen. Klikk deretter på «manage my active memberships», så på «name it». Her kan du endre by og butikk og så klikke «confirm changes» (ikke klikk deg inn på name it igjen, for da går den tilbake til gamle innstillinger). Kryss vekk siden, og gå inn på bekreftelsesmailen igjen (du får ikke ny mail). Klikk på «se på nett» og se der om det står at du skal hente i riktig butikk. Vær snill å gi oss beskjed hvis dette ikke fungerer. Beklager ekstra arbeidet dette medfører for deg."

Takk! Har slitt med det samme...

Fikk stripete body.. Syns i grunn pakken var ganske guttete selv om den er nøytral :p

Back
Topp