Ja, var vel jeg som la den ut tror jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har vel god greie på bilseter? Hva tenker du om bilsete med eller uten base? Er base å foretrekke og tryggere? Eller like trygt uten base? Hva er fordelene med base? Er det da at man kan sette bilsetet enklere inn hvis man bruker setet på vognen?Ah, det kan være ja. Husker aldri hvem som er hvem på snap!
Er stolen som er forskjell. Bilde en og bilde tre har forskjellig stol, men samme base. iSense (bilde tre) har kommet bedre ut i test enn i-Size (bilde en), men er usikker på forskjellene mellom stolene.Noen som kan si forskjellen på disse 3 pakkene?
Ok, tusen takk! Kjøpte dere med bilsete/base når dere kjøpte vognen eller kjøpt/kjøper annet bilsete? Fornøyd med BritaxEr stolen som er forskjell. Bilde en og bilde tre har forskjellig stol, men samme base. iSense (bilde tre) har kommet bedre ut i test enn i-Size (bilde en), men er usikker på forskjellene mellom stolene.
Bilde nummer to vil jeg nok styre unna, da både base og stol ikke har kommet noe godt ut i test. Arrester meg gjerne om jeg tar feil, men leste litt om dette merke en stund tilbake, da vi har kjøpt smile 3 som barnevogn.
3?Vil anbefale å prøve bilsetet i bilen før du kjøperOk, tusen takk! Kjøpte dere med bilsete/base når dere kjøpte vognen eller kjøpt/kjøper annet bilsete? Fornøyd med Britax3?

Samme her, bortsett fra at vi ikke er så glad i sportsdelen da den da føles så stor og tung ut. Vi har akkurat kjøpt en babyjogger til sportsvognVi har stokke trailz til frøkna på 19 mnd og både hu og vi elsker den! Det er så digg at den er så høy og har gooood lagringsplass under. Jeg bor på landet og har trilla den i alle mulige terreng på snø, slaps, grus, asfalt egentlig det meste og er superfornøyd! Har punktert to ganger, men var nok uheldig med slangen, etter vi bytta har vi aldri hatt problemer
Eneste minuset med Stokke Trailz er at det er en STOR vogn når man legger den sammen. Det gjør ingenting i hverdagen for oss, men den tar veldig stor plass i bil. Vi skal bruke denne med neste spire og jeg gleeeeder meg til å finne frem bagdelen igjen
Til frøkna som fortsatt sover på dagtid tenker jeg vi kjøper en enkel trille av noe slag. Hvis noen har tips til en enkel trille som har litt lengde så den varer en stund blir jeg veldig glad
![]()
Vil absolutt anbefale base ja. Med og uten base er like sikkert så lenge stolen er korrekt montert, men faren for feilmontering øker betraktelig om du skal beltemontere den for hver gang. Så i bilen som brukes til daglig bør man absolutt ha base.Du har vel god greie på bilseter? Hva tenker du om bilsete med eller uten base? Er base å foretrekke og tryggere? Eller like trygt uten base? Hva er fordelene med base? Er det da at man kan sette bilsetet enklere inn hvis man bruker setet på vognen?
Mange anbefaler beltemontert fordi de kan brukes lengre. Basestolen vi kjøpte kan brukes til 105cm og og maks 18kg. Mens en beltemontert bilstol kan gjerne brukes til 25kg. Men vi valgte base fordi det er lettere å montere når vi skal flytte dem frem og tilbake mellom bilene. Så får vi heller kjøpe enda en bilstol når nåværende ikke kan brukes lengre.Du har vel god greie på bilseter? Hva tenker du om bilsete med eller uten base? Er base å foretrekke og tryggere? Eller like trygt uten base? Hva er fordelene med base? Er det da at man kan sette bilsetet enklere inn hvis man bruker setet på vognen?
Må bare presisere at du nå snakker om større stoler. Altså de man bruker etter babystolen. (Og nå finnes det faktisk stoler helt opp til 32 kgMange anbefaler beltemontert fordi de kan brukes lengre. Basestolen vi kjøpte kan brukes til 105cm og og maks 18kg. Mens en beltemontert bilstol kan gjerne brukes til 25kg. Men vi valgte base fordi det er lettere å montere når vi skal flytte dem frem og tilbake mellom bilene. Så får vi heller kjøpe enda en bilstol når nåværende ikke kan brukes lengre.
)Ah, ja, det er sant - godt du presiserte det! Jeg har aldri lest meg opp på babybilstoler. Vi kjøpte en bilstol som er godkjent fra nyfødt til 18 kg. Men innså raskt at den var altfor stor og upraktisk for en liten baby. Så da lånte vi babystol av søsteren min som vi brukte til vi følte han var stor nok til å sitte i den større bilstolen.Må bare presisere at du nå snakker om større stoler. Altså de man bruker etter babystolen. (Og nå finnes det faktisk stoler helt opp til 32 kg)
Svaret mitt over var i forhold til babystoler.
Vet ikke om du siktet til babystoler eller bakovervendte stoler @Førstegangsgravid42❤️ ?
Ikke erfaring med bilstolen, men vi blir nok å kjøpe den. Leser mye bra om den, og den passer godt i bilen vårJeg har akkurat bestilt bugaboo fox 3 som skal brukes som hivedvogn, var på barnas hus og prøvde litt forskjellig, men denne utklasset de andre følte jeg. Til bhg vogn har jeg den gamle simovognen fra de to andre.
Ser bilstoler også tas opp litt, er det noen som ha erfaring med cybex cloud z i-size plus?
Ja, syntes den virker lovende selv, også er det rabatt på den på babycare denne mnd også.Ikke erfaring med bilstolen, men vi blir nok å kjøpe den. Leser mye bra om den, og den passer godt i bilen vår![]()