Vi har stokke trailz til frøkna på 19 mnd og både hu og vi elsker den! Det er så digg at den er så høy og har gooood lagringsplass under. Jeg bor på landet og har trilla den i alle mulige terreng på snø, slaps, grus, asfalt egentlig det meste og er superfornøyd! Har punktert to gangerVi heller litt mot Stokke Trailz - var det noen her som hadde erfaring med den? Skjønner at vi må kjøpe den brukt da siden den har gått ut av produksjon. Syns også bugaboo fox er fin, men som Kar23 nevner tror jeg ikke den er den rette vognen for vårt bruk. Grus og skog og mark og slapsete vinterføre.
, men var nok uheldig med slangen, etter vi bytta har vi aldri hatt problemer
Eneste minuset med Stokke Trailz er at det er en STOR vogn når man legger den sammen. Det gjør ingenting i hverdagen for oss, men den tar veldig stor plass i bil. Vi skal bruke denne med neste spire og jeg gleeeeder meg til å finne frem bagdelen igjen
Til frøkna som fortsatt sover på dagtid tenker jeg vi kjøper en enkel trille av noe slag. Hvis noen har tips til en enkel trille som har litt lengde så den varer en stund blir jeg veldig glad 

2 med sportsdel og bag. Den virker ok, men vi får se til vinteren. Den var såpass billig at jeg tenker den er verd et forsøk, så får vi kjøpe en annen om den viser seg å være dritt. 
Fikk beskjed i butikken om å sjekke om den passet bilen, og kommer til å gjøre dette!