Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Søskenfrys #4 - 12 DPO

AKA verdens beste dag??

Dagen startet med at jeg fikk jobbtilbud på en jobb jeg har skikkelig skikkelig lyst på!!:joyful:

Og så, noen timer senere fikk jeg disse:
Vis vedlegget 450997

:nailbiting:

Fikk ikke sove inatt fordi det var så mye usikkerhet, rundt jobb, rundt prøving osv, så jeg var superklar for å få enten tommel opp eller tommel ned i dag!

Ble jaggu tidenes tommel opp, for en julegave!! Nå gjenstår det bare at resten skal gå fint, men jeg har en veldig god følelse på at det kommer til å gjøre det! :Heartred

Skal ta digital på fredag, 14dpo!:love017

Og ja, jeg har spilt lotto i dag!:hilarious:
Wow :love017 :Heartred Flotte flotte tester, gratulerer så mye med positiv test og ny jobb!!! Velfortjent begge deler!

Søskenfrys #4 - 14 dpo - eller skal jeg si 4+0 :woot:

Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger! :Heartpink Føler helt uvirkelig at jeg er gravid.. Jeg er faktisk enda mer i sjokk over jobbtilbudet enn den positive testen, og begge kom på samme dag så er fortsatt litt overveldet.:hilarious:

Tenkte notere ned hva jeg gjorde annerledes denne syklusen, i tilfelle noen leser dette om en stund og er like desperat. :shy:

- Har spist antiinflammatorisk (betennelsesdempende) kost siden starten av november.
- Har gått på et kosttilskudd som heter Fertility Woman, inneholder både Q10, Myo-inositol, folsyre, magnesium, B12, D-vitamin m.m
- Har tatt probiotika siden slutten av november (BioAcidophilus)
- Har tatt flytende melatonin ved leggetid en god stund, men ikke hver dag (egentlig pga dårlig søvn)
- Fikk en seksdagers kur av fastlegen på Donaxyl, i tilfelle bakteriell vaginose eller annen flora-ubalanse
- 10 mg prednisolon 5 dager før innsett, 5 mg etter (til uke 5+0)
- 75 mg Albyl-E fra innsett til uke 7
- Cyclogest (2x400) fra innsett til uke 7
- Har i tillegg gjort "yoga for implantation" og jobbet mye med å visualisere positiv test og suksess

Så ja.. Jeg virker jo helt gæren!:hilarious: Men den satt gitt!! Så det kan jeg leve med:laughing002

Får ta ei litta 4+0 oppdatering også da:
Symptomer:
- er SÅ sulten, hele tiden
- stikker og strekker, murrer i livmor. Kjennes som menssmerter innimellom
- mer tørst og tørr i munnen
- våkner kl 06 og får ikke sove mer (må jo være et symptom, jeg elsker å sove.....)

Kjenner jeg er 50% rolig og 50% stressa, syns nesten det er for godt til å være sant at det skal gå hele veien dette. Men jobber hardt med å snu tankene og bare kose meg med at det endelig gikk. :Heartpink

Fikk 2-3 på CB digital i dag, og babyplan-testen ser egentlig helt lik ut som med datteren min på samme dag, så det lover jo godt! Har 2 digitale igjen, en CB pluss og 8 babyplan. Prøver å ikke teste oftere enn hver andre dag!

Kom igjen, Minifrø!:Heartpink:Heartpink

Vedlegg

• 1000015759.jpg
    1000015759.jpg
    621,8 KB · Visninger: 8
Søskenfrys #4 - 14 dpo - eller skal jeg si 4+0 :woot:

Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger! :Heartpink Føler helt uvirkelig at jeg er gravid.. Jeg er faktisk enda mer i sjokk over jobbtilbudet enn den positive testen, og begge kom på samme dag så er fortsatt litt overveldet.:hilarious:

Tenkte notere ned hva jeg gjorde annerledes denne syklusen, i tilfelle noen leser dette om en stund og er like desperat. :shy:

- Har spist antiinflammatorisk (betennelsesdempende) kost siden starten av november.
- Har gått på et kosttilskudd som heter Fertility Woman, inneholder både Q10, Myo-inositol, folsyre, magnesium, B12, D-vitamin m.m
- Har tatt probiotika siden slutten av november (BioAcidophilus)
- Har tatt flytende melatonin ved leggetid en god stund, men ikke hver dag (egentlig pga dårlig søvn)
- Fikk en seksdagers kur av fastlegen på Donaxyl, i tilfelle bakteriell vaginose eller annen flora-ubalanse
- 10 mg prednisolon 5 dager før innsett, 5 mg etter (til uke 5+0)
- 75 mg Albyl-E fra innsett til uke 7
- Cyclogest (2x400) fra innsett til uke 7
- Har i tillegg gjort "yoga for implantation" og jobbet mye med å visualisere positiv test og suksess

Så ja.. Jeg virker jo helt gæren!:hilarious: Men den satt gitt!! Så det kan jeg leve med:laughing002
Haha, jeg kjenner meg så veldig igjen i alt du skriver! Har gjort mye av det samme! Endret kosthold, tar en haug med tilskudd, jobber med visualisering og nå denne runden skal jeg på prednisolon og blodfortynnende. Kanskje er dette suksessoppskriften? Men ja, jeg føler meg også litt små gæren!

Jeg har ikke prøvd den yoga for implantation, hvor kom du over den? Kanskje jeg må prøve! Jeg er ikke fryktelig god på yoga, men jeg har som mål for 2025 å begynne! Hvorfor ikke begynne med denne varianten? :joyful:

Back
Topp